בכר מודאג: כל הקבוצה שיחקה חלש מאוד. זה סוג של משבר

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע אחרי ההשפלה 5:0 בזאגרב בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות: "הראינו חוסר אופי וזה הרבה יותר מדאיג מהתוצאה. אנסטיס? קיבלנו שערים קלים, אני לא יכול לציין אפילו שחקן אחד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ספגה הערב (שלישי) מפלה קשה כשהושפלה 5:0 בזאגרב על ידי דינמו במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה מבירת הנגב הציגה משחק הגנה מחפיר ובנוסף לכך סבלה ממופע אימים של השוער היווני יאניס אנסטיס.


ברק בכר, שספג את התבוסה הגדולה ביותר שלו כמאמן הפועל באר שבע, אמר בסיום: "כל ביקורת שיגידו עלינו עכשיו תהיה לגיטימית לחלוטין. לספוג חמישה שערים זה הרבה יותר מידי. היינו חסרי אופי היום וזה הרבה יותר מדאיג אותי מהתוצאה".


המכה שצפוי לספוג המועדון בעקבות ההדחה מהמפעל: "החכמה היא לדעת להתנהל במצבים כאלה. זה סוג של משבר וצריך לדעת איך להתנהל. המועדון הוכיח שהוא יודע להתמודד עם משברים גדולים ואנחנו נדע להתמודד ונרים את המועדון גם מהדבר הזה". 



הרבה עצבים על כר הדשא בזאגרב. טוני וואקמה (אודי ציטיאט, קרואטיה)

 

על יאניס אנסטיס: "אני צריך לראות מה היה. אני לא יכול לבקר שחקנים ישר אחרי משחק. כל הקבוצה שיחקה חלשה מאוד, אני לא יכול לציין אפילו שחקן אחד וזה לא יהיה נכון מבחינתי לדבר על שחקן ספציפי".



"באנו מאוד רכים ולא עשינו את מה שאנחנו רגילים לעשות. קיבלנו שערים קלים ולצערי וכל מה שאני אגיד ברגע זה לא ישנה. אני צריך להירגע, להסיק את המסקנות ולהסתכל קדימה", סיכם בכר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי