שירי הלל לפירמינו שהכריע, שבחים למסי על השלושער

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Gettyimages

2:3 דרמטי לליברפול על פ.ס.ז' משער דרמטי של החלוץ בתוספת הזמן. רק סמוך למשחק התבררכי הורא יוכל לשחק לשמחתו של קלופ. הפרעוש כבר עם 36 שלשות במדי ברצלונה, שמונה מהם באלופות

(גודל טקסט)
ליגת האלופות יצאה לדרך ביום שלישי ובגדול, עם כמה משחקים מרתקים ושערים דרמטיים. 2:3 דרמטי לליברפול על פ.ס.ז', 0:4 לברצלונה על איינדהובן ו-1:2 לאינטר על טוטנהאם. הנה התגובות של המאמנים והכוכבים אחרי המשחקים המרכזיים:


ליברפול – פ.ס.ז' 2:3
ניצחון גדול רשמה ליברפול על פאריס סן ז'רמן באנפילד, 2:3 במשחק שהצדיק את הציפיות ממנו. יורגן קלופ אמר בסיום: "הדבר הכי טוב שקרה לליברפול בשנים האחרונות שכאשר אתה שומע שיש להם משחק נגד פ.ס.ז' אתה כבר לא אומר 'אין להם סיכוי לנצח'. לפני שנתיים-שלוש אנשים חשבו שזה הר שצריך לטפס עליו ויותר זה לא כך. נאלצנו להילחם הרבה, אבל גם שיחקנו כדורגל. רוברטו פירמינו? שלשום אם הייתם שואלים אותי אם יש סיכוי שהוא ישחק הייתי אומר שאין סיכוי כי לא האמנתי שיחלים. רק ביום המשחק אמרו לי שהוא בסדר ויכול לפתוח את העין כרגיל. גם כשידעתי שפירמינו יכול לשחק, נתתי צ'אנס לדניאל סטארידג' והוא החזיר מאה אחוז. היה לו משחק סופר מעולה ואמרתי לו שאף פעם לא ראיתי אותו כשיר כל כך".


ג'יימס מילנר שנבחר לשחקן המצטיין אמר: "זה היה מתסכל ועצוב אם היינו מסיימים את המשחק ב-2:2. הניצחון רק מראה איזה אופי יש לקבוצה הזאת. אין לי מספיק מילים לומר על פירמינו". דניאל סטארידג': "הפעם האחרונה ששיחקתי בהרכב באלופות היה עם צ'לסי. זה היה נפלא לעלות לשחק ולכבוש". המצלמה קלטה את מו סלאח זורק את הנעל שלו בזעם על ספסל המחליפים אחרי יום רע שלו במיוחד בדיוק כשרוברטו פירמינו כבש את שער הניצחון. לא ברור אם התאכזב מהשער או סתם כעס על עצמו. 


העיתון "דיילי מייל" כתב בכותרת שער הספורט: "טיל אדום" על השער של פירמינו. בעיתון "מירור" נכתב בכותרת הראשית: "דרמה של העין" עם תמונה של פירמינו מחזיק את העין אחרי הכיבוש. העיתון הסביר: "פירמינו שם את העין שלו על הפרס הגדול וזה שער הניצחון". בל'אקיפ" הכותרת היתה: "הדרך עוד ארוכה".

Mirror sport: Absolutely blinding #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/QJmrkhw6hm

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 18 בספטמבר 2018


קלופ מחייך. ניצחון דרמטי חשוב (gettyimages)


סאדיו מאנה זכה מאופ"א בפרס חדש: "היכולת של היום", אחרי שזרק את ניימאר בתרגיל מושלם. מאנה התלוצץ אחרי המשחק על השער שכבש פירמינו ואמר: "הוא מסוגל גם לכבוש בעין אחת. ביום שני סימסתי לו שאנחנו צריכים אותו ואמרתי לו שהוא לא חייב את העין שלו כדי לכבוש". ניימאר בירך את פירמינו על שער הניצחון ואמר לו: "היה לך משחק גדול. שיחקת גדול". בתוך כך, ג'ון בארנס חלוץ ליברפול לשעבר מתח ביקורת על קיליאן אמבפה שאיבד כדור בקצה הרחבה של ליברפול והמהלך הביא לשער הניצחון של המייטירדס.


טיאגו סילבה מפ.ס.ז' הטיל את האשמה בהפסד על המנהל הספורטיבי של הקבוצה אנטרו הנריקה שלא החתים בקיץ מספיק קשרים ומכר את הקשר ג'ובני לו סלסו לבטיס וטיאגו מוטה הקשר השני פרש מכדורגל. הוא אמר זאת לאחר שעיתונאי של הל'אקיפ שאל על ההרכב המוזר של פ.ס.ז' שכלל את אנחל די מאריה ומרקיניוס שנאלצו לשחק בקישור גם בגלל שמרקו וראטי היה מושעה. על ניימאר אמר: "הוא שיחק בסדר גמור. זו אשמה של כולנו שהפסדנו".


תומאס טוכל טען: "לא היינו מספיק אגרסיביים. אולי זה היה קשה מדי לשלישיית ההתקפה שלנו בגלל שאנחנו דורשים יותר מדי מניימאר-אמבפה וקבאני. אנחנו צריכים להשתפר על כל המגרש. אולי גם אנחנו צריכים לשפר את האינטנסיביות שלנו בכל חלקי המגרש למרות שכולם עובדים קשה".



ברצלונה מול איינדהובן על רקע יציעי הקאמפ נואו (gettyimgaes)


Neymar to Firmino:

"Congratulations, you played great." pic.twitter.com/zulWgjeqer

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) 19 בספטמבר 2018

ברצלונה – איינדהובן 0:4
שלושער למסי שכבש 36 שלשות עבור ברצלונה, 8 באלופות. "מונדו דפורטיבו" כתב שלוש פעמים מסי בשער ועוד דמבלה. מתברר שמסי שומר את השערים שלו רק ל"קאמפ נואו". העונה הוא כבש  שבעה שערים כולם באצטדיון של ברצלונה (4 בליגה, 3 באלופות). הוא לא כבש אף שער בחוץ. ארנסטו ואלוורדה אמר על השלושער של מסי והבעיטה החופשית שלו: "מסי עשה דברים בלתי רגילים שנתפסים כשגרה. הוא כבש שלושה שערים ופתח את השער של איינדהובן עם הבעיטה החופשית. השער היה מדהים והוא לא מתעייף לכבוש שלשות. הם שיחקו על מתפרצות וידענו שיהיה קשה לכבוש את הראשון. אחרי השני כבר נרגענו".


️ "Messi, Messi, Messi (and Dembélé) #fcblive#UCLpic.twitter.com/Cp0NjAkvLN

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 18 בספטמבר 2018

מסי מול שחקני איינדהובן. "שחקן ענק" (gettyimages)


מארק ואן בומל מאמן איינדהובן: "שיחקנו נגד השחקן הכי טוב בעולם וזה לא מעניין אותי אם הוא יזכה או לא יזכה ב'כדור הזהב'. עבורי הוא השחקן הכי טוב בעולם כבר הרבה שנים". הירבינג לוסאנו סיפר שהחליף חולצות עם עוסמן דמבלה ולא מסי. "הוא היה מצוין. שחקן ענק".


¿QUIÉN LE CAMBIÓ LA PLAYERA A LOZANO? #ChampionsxFOX Hirving 'Chucky' Lozano alabó a Lionel Messi, tras el 4-0 al PSV; además, se llevó la indumentaria de Ousmane Dembélé: pic.twitter.com/2Aq3ieWk9l

— FOX Sports MX (@FOXSportsMX) 18 בספטמבר 2018

אינטר – טוטנהאם 1:2
מאוריסיו פוצ'טינו זעם על עיתונאים ששאלו אותו על ההפסד השלישי ברציפות של טוטנהאם ורמזו שאולי לא היה צריך להשאיר בלונדון את שחקני ההגנה קווין טריפייר וטובי אלדרווירלד: "למה חוסר הכבוד הזה לשחקנים שלא על כר הדשא. תדברו עלי על המנג'ר ותגידו שהייתי זבל בבחירה של השחקנים. יש לנו 25 שחקנים ואתם אומרים לשחק עם ה-11 שיש לי כאילו 14 האחרים הם שיט וזבל. עד לדקה 86 שלטנו במשחק ואם אני מחליט לשחק בהרכב כלשהו אתם העיתונאים צריכים לכבד זאת". קשר טוטנהאם אריק לאמלה הודה: "הלחץ על קיין גדול מדי. הוא לא יכול לשאת בנטל הבקעת השערים לבדו. הוא לא מכונה. הוא לא כבש נגד אינטר ואולי בעוד שניים-שלושה משחקים, אבל בעתיד הוא יכבוש. לא חושב שאנחנו במשבר או איבדנו ביטחון. ננצח במשחקים הבאים".


לוצ'אנו ספלאטי: "הקאמבק שלנו היה מספק מאוד. ראינו את האוהדים שחגגו ביציע וזה היה מדהים". מאורו איקרדי שכבש גולאסו: "אינטר יכולה להתמודד עם כל קבוצה. כבשתי אחרי שכולם היו בתוך הרחבה ואני הייתי בחוץ ויכולתי לבעוט כדור מדהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי