סקולס: "הפה של מוריניו יצא משליטה, הוא מבוכה למועדון"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

אחרי ה-0:0 המאכזב עם ולנסיה, חיצי הביקורות שוב מופנים כלפי המנג'ר שענה לשחקן העבר: "הוא יוכל לומר מה שהוא רוצה" וניתח את המשחק: "ידענו ששחקני ההתקפה לא בכושר טוב, הסמל על החולצה חשוב מכל שחקן ספציפי"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד אמנם נמצאת בעמדה לא רעה בבית ח' בשלב הבתים של ליגת האלופות עם ארבע נקודות במאזנה, אך הרוחות רחוקות מלהיות רגועות באולד טראפורד, כיאה לתקופה האחרונה. בקבוצה לא מרוצים מהתיקו 0:0 הביתי מול ולנסיה שהוביל לעוד נתון סטיטסטי עגום מבחינת מוריניו – זוהי הפעם הראשונה בקריירה שלו בה לא ניצח ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות.


כיאה לתקופה האחרונה, מוריניו שוב ספג ביקורת נוקבת מפרשנים/שחקני עבר של הקבוצה. הפעם היה זה תורו של פול סקולס לתקוף את המנג'ר: "אני מופתע שמוריניו נשאר בתפקידו אחרי ההפסד 3:1 לווסטהאם. ההופעה היתה זוועתית והוא לא מפסיק לרדת ולבקר את השחקנים. הוא מבקר את אלה שמעליו בגלל שהוא לא מקבל מה שהוא רוצה. הפה שלו יצא משליטה והוא גורם מבוכה למועדון. הכדורגל של יונייטד משעמם וקשה לי לראות אותו. זה לא רק במשחקים האחרונים, זה כבר כמה חודשים ככה".


Wednesday's MIRROR Sport: "No Mour" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/X4i8Wymvc8

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) October 2, 2018


אף אחד לא באמת מופתע מהתגובה של מוריניו עצמו לדבריו של הג'ינג'י האגדי: "לא חושב שאני צריך בכלל לדעת מה פול סקולס אמר. בשיא הכנות, אני לא מעוניין לשמוע. זו מדינה חופשית ויש חופש ביטוי. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה". גם ריו פרדיננד בלם יונייטד לשעבר תקף: "מוריניו צריך לקחת אחריות על הבעיות של הקבוצה. אין אתיקה של עבודה והגישה של כולם לא נראית נכונה", אמר ל-BT ספורט. "בכדורגל אתה חייב לעבוד קשה. אף אחד לא הבטיח להם שייצאו לכר הדשא וינצחו. זה הכל מגיע מהמנג'ר".


מוריניו ניסה בכל זאת לדרבן את השחקנים: "הסמל של הקבוצה חשוב יותר מהשם שכתוב מאחור לכל שחקן על החולצה. אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים. הייתה מחויבות במשחק. אני לא מרוצה מהתוצאה, אך גם לא כזו רעה. היו לנו כמה מצבים טובים, אבל בסך הכל זו תוצאה פיירית. הבעיה היא שאין לנו את הטכניקה לבנות את המשחק מאחור. ידענו שלא ניצור 20 מצבים ושחקני ההתקפה שלנו לא בכושר הכי טוב. חשבנו שעם 3-4 מצבים נצליח לנצח".


מוריניו מצא זמן גם לכעוס על בעיה אבסורדית אחרת, בה הקבוצה כמעט איחרה למשחק למרות שיצאה מבית המלון המרוחק כ-4 קילומטרים מהמשחק, אך זה לקח לה 75 דקות באוטובוס בגלל עומס פקקים שהיה בעיר. שריקת הפתיחה נדחתה בחמש דקות, אבל לשחקני יונייטד לא היה מספיק זמן להתחמם למשחק. מוריניו הלין על כך: "אופ"א היתה נחמדה אלינו וגם השופט כי היינו זקוקים לפחות לחצי שעה להתכונן". אופ"א מסרה שתבדוק את האיחור משום שולנסיה התגוררה 7 קילומטרים מהאיצטדיון ועדיין הגיעה בזמן.


מרכוס ראשפורד היה המצטיין לפי "דיילי מייל" עם ציון 7.5. מוריניו קיבל רק 5.5 על ניהול המשחק. לוק שואו היה השחקן היחיד הנוסף שקיבל 7. שאר הציונים של השחקנים נעו בין 5 ל-6.


בנוסף, בממלכה התייחסו לתקרית נוספת בין מוריניו לשחקן שלו. אנטוניו ולנסיה, מגן הקבוצה, אהב תמונה ברשת האינסטגרם בה קוראים למנג'ר להתפטר. האקוודורי הבינלאומי הבין מהר את גודל הטעות ופרסם הודעת התנצלות בחשבון בטוויטר שלו בה הוא מסביר שלא הספיק לקרוא את תוכן התמונה: "אתמול, אהבתי, סימנתי לייק לתמונה בחשבון האינסטגרם שלי, מבלי לקרוא את התוכן עד סופו. אלה לא השקפותיי ואני מתנצל על כך. אני תומך לחלוטין בהמנג'ר וחברי לקבוצה. כולנו נותנים את הכל כדי לשפר את התוצאות. אנחנו במאה אחוז מאחורי מוריניו. הוא הבוס שלנו ואנחנו צריכים להיות איתו ולהלחם איתו.


Yesterday, I liked a post on Instagram without reading the text that accompanied the picture. These are not my views and I apologise for this. I am fully supportive of the manager and my teammates. We are all giving our everything to improve the results. pic.twitter.com/bMEsrAwMkh

— Antonio Valencia (@anto_v25) October 3, 2018


גם לוק שואו אמר אחרי המשחק: "אנחנו מאוכזבים שאיבדנו שתי נקודות. קצב המשחק היה איטי מדי. היינו צריכים להניע את הכדור מהר יותר ולהגיע ליותר מצבים. לקחנו ארבע נקודות בבית וזה לא רע, אבל באלופות אתה חייב תמיד לקחת כמה שיותר. כנראה שאנחנו זקוקים למשחק נגד קבוצה גדולה אחת בכדורגל האירופי כדי שנקום על הרגליים ולהראות לכולם מי זאת מנצ'סטר יונייטד".


לפחות ברשתות החברתיות, פול פוגבה מראה על נאמנות לקבוצה אחרי שפרסם פוסט בטוויטר בו קרא לשחקני יונייטד: "תמשיכו להילחם". בינתיים, פורסם שפאריס סן ז'רמן רוצה את פוגבה והצטרפה למירוץ אחרי הקשר עם ברצלונה ויובנטוס. אם פ.ס.ז' תעבור את החקירה לגבי הפייר פליי הפיננסי, היא תנסה לרכוש אותו בינואר.


Let's keep fighting United #mufcpic.twitter.com/b2Cu682OAc

— Paul Pogba (@paulpogba) 2 באוקטובר 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי