יצאה מהמשבר: באיירן מינכן גברה 0:2 על א.א.ק אתונה

חאבי מרטינס עם טיאגו אלקנטרה
חאבי מרטינס עם טיאגו אלקנטרה | Gettyimages

ליגת האלופות: אחרי התיקו המאכזב מול אייאקס, אלופת גרמניה עשתה את המוטל עליה במשחק החוץ מול הקבוצה החלשה בבית, חאבי מרטינס (61) ורוברט לבנדובסקי (63) כבשו לזכות האורחים. ולנסיה ויאנג בויז נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

אחרי שגברה על וולפסבורג בבונדסליגה בסוף השבוע האחרון, באיירן מינכן חזרה הערב (שלישי) לנצח גם באירופה אחרי 0:2 בחוץ על א.א.ק אתונה בשלב הבתים של ליגת האלופות שהעלה אותה באופן זמני לראשות הבית עם שבע נקודות בשלושה משחקים.

אלופת גרמניה שלטה לכל אורך כל המשחק, אבל במחצית הראשונה חניכיו של ניקו קובאץ' לא היו מספיק חדים מול השער, והיוונים כבר חלמו על נקודות ראשונות במפעל. במחצית השנייה הבווארים הגיעו מפוקסים יותר והם כבשו צמד שערים מהיר בדקה ה-61 וה-63 מרגליהם של חאבי מרטינס ורוברט לבנדובסקי בהתאמה. מיד לאחר מכן, היוונים הורידו באופן משמעותי את קצב המשחק והתוצאה נשמרה על שריקת הסיום. שתי הקבוצות יפגשו גם במחזור הבא בעוד כשבועיים אליאנץ ארנה ובאיירן מינכן אמורה לצבור שלוש נקודות נוספות גם במשחק הביתי.

יאנג בויז – ולנסיה 1:1
הקבוצה הספרדית שמציגה פתיחת עונה אוימה שכהיא נמצאת הרחק מהצמרת במקום ה-14, ממשיכה לאכזב גם במפעל האירופי במשחק החוץ מול אלופת שוויץ. מיטשי באטשואי הבלגי כבש ראשון לזכות האורחים בדקה ה-27, אך בדקה ה-55 חלוץ נבחרת צרפת לשעבר, גיום הוארו, קיבל את הכבוד לאזן מהנקודה הלבנה, והשחקן גבוה הקומה רשם את שערו השני בתולדותיו בליגת האלופות. שתי הקבוצות יפגשו פעם נוספת במחזור הבא שככל הנראה יקבע איזה קבוצה תעפיל מהבית אל הליגה האירופית.


מיטשי באטשואי חוגג את שער היתרון (AFP)

הרכבים
א.א.ק. אתונה: וסיליס ברקאס, מיכאליס בקאקיס, וסיליס למברופולוס, דמיטרו צ'יגרינסקי, ניקלאס הולט, אנדרה סימואש, קונסטנטינוס גלאנופולוס, אנסטסיוס בקסטאס, ויקטור קלונארידיס, פטרוס מנטאלוס (אלף 76), אסקיאל פונסה.

באיירן מינכן: מנואל נוייר, ג'ושוע קימיך, מאטס הומלס, ניקלאס זולה, ראפיניה, טיאגו אלקנטרה (לאון גרצקה 63), חאבי מרטינס, סרג' גנאברי (תומאס מולר 75), אריין רובן, חאמס רודריגס, רוברט לבנדובסקי (סנדרו וגנר 84).

מהלך המשחק
דקה 61: באיירן מינכן עלתה ליתרון 0:1: אחרי מצב נייח של באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה השתלט על הכדור, מסר אל הומלס ברחבה שהכין באלגנטיות לרובן שבעט אל כיוון שחקן יריב וחאבי מארטינס השתלט על הריבאונד וכבש בקור רוח.

דקה 63: באיירן מינכן עלתה ליתרון 0:2: מיד אחרי שער היתרון, באיירן חיפשה להכפיל את התוצאה, כובש השער חאבי מארטינס מסר אל טיאגו אלקנטרה ברחבה, הברזילאי מסר בעקב לראפניה שהעביר לרובט לבנדובסקי כדור רוחב והפולני כבש בקלות מול שער ריק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי