הוגו לוריס הורחק, איינדהובן וטוטנהאם נפרדו ב-2:2 דרמטי

הוגו לוריס
הוגו לוריס | Gettyimages

לוסאנו הפתיע (30), לוקאס מורה מבישול יפה של טריפייר (39) והארי קיין בנגיחה (55) הפכו אבל לוריס ספג אדום מפתיע (79) ודה יונג העניש (87) במקביל: הנרי חזר לליגת האלופות, מונאקו סיימה ב-1:1 עם ברוז'

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של ליגת האלופות נמשך היום (רביעי) כאשר לפני שברצלונה תארח את אינטר ופאריס סן ז'רמן את נאפולי, שני המשחקים המוקדמים הסתיימו בתיקו. טוטנהאם הוציאה 2:2 אצל איינדהובן, בעוד מונאקו יצאה מברוז' עם 1:1.

איינדהובן – טוטנהאם 1:1 (בית ב')
אף אחת מהקבוצות לא יכולה להיות מרוצה מהתוצאה הזאת. בבית הקשה עם ברצלונה ואינטר, כל נקודה חשובה וניצחון היה נותן לכל אחת מהן יתרון בקרב הצפוי ביניהן על המקום השלישי והכרטיס לליגה האירופית. כרגע זו טוטנהאם שמובילה במירוץ הזה, אבל רק בגלל הפרשי שערים. תוצאה אחרת בגומלין בלונדון, או אם אחת מהן תוציא נקודות אצל שתי הגדולות, תשנה לחלוטין את התמונה.

הרכבים
איינדהובן: ירון זוט, דנזל דומפריס, דניאל שוואב, ניק וויירברגר, חוזה אנחל אסמוריס, פאבלו רוסאריו, גסטון פריירו, יוריט הנדריקס, הירווינג לוסאנו, לוק דה יונג, דונייל מאלן.

טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירין טריפייר, טובי אלדרווירלד, דבינסון סאנצ'ס, בן דייוויס, אריק דייר, מוסא דמבלה, לוקאס מורה, כריסטיאן אריקסן, יונג מין סון, הארי קיין.

בן דייוויס מול הירווינג לוסאנו. משחק שצפוי להיות צמוד (Gettyimages)
בן דייוויס מול הירווינג לוסאנו. משחק בין קבוצות די שוות ברמתן (Gettyimages)

מהלך המשחק
טוטנהאם שלטה מהפתיחה, עם קיין ודמבלה בעיקר מתמסרים ביניהם בחלק המגרש של קלאב ברוז', אבל הגנת האורחת צופפה ואף אחד מהם לא הצליח להגיע למצב בעיטה אמיתי. כשהכדור רחוק משערם של האורחים, ההגנה נהיתה שאננית והירווינג לוסאנו ניצל את זה. החלוץ המקסיקני פרץ והקפיץ מעל השוער כדי לקבוע 0:1. שלוש דקות חלפו ודבינסון סאנצ'ס דחק מקרוב, אבל הקוון הניף את הדבל וסימן נבדל גבולי במיוחד. זה לא הפריע לטוטנהאם, שחזרה לתקוף, והפעם הכ'דור הגיע לקיירין טריפייר שמסר נפלא ללוקאס מורה. הברזילאי המשיך בנגיעה וכבש את שער השוויון.

התיקו לא הספיק לשחקני טוטנהאם, שרצו את היתרון וגם השיגו אותו בדקה ה-55, כשכריסטיאן אריקסן הגביה לכיוון הרחבה והארי קיין היה שם כדי לנגוח כדור שהטעה את זוט וחדר פנימה. איינדהובן ניסתה לחזור למשחק אבל התרנגולים שמרו על המומנטום שהמהך העניק להם, אלא שבדקה ה-79 שוב לוסאנו פתח במתפרצת, והוגו לוריס יצא כדי לעצור אותו. הדבר הבא שקרה היה שהמקסיקני הופל והשופט שלף את האדום לשוער הצרפתי, מותיר את טוטנהאם בעשרה שחקנים במפתיע. את היתרון המספרי ניצל לוק דה יונג, ששלוש דקות לסיום הכניע את השוער המחליף מישל וורם וקבע חלוקת נקודות בתום משחק מותח ודרמטי.

תיירי הנרי. יביא למונאקו ניצחון ראשון? (האתר הרשמי)
תיירי הנרי. עדיין לא הביא למונאקו ניצחון? (האתר הרשמי)

קלאב ברוז' – מונאקו 1:1 (בית א')
שש שנים מאז משחקו האחרון של תיירי הנרי בליגת האלופות, אז כשחקן בקדנציה השנייה שלו בארסנל כשזו הובסה אצל מילאן 4:0 בשמינית הגמר, חזר כוכב העבר הצרפתי למפעל – הפעם כמאמן הטרי של מונאקו. המשחק הראשון שלו על הקווים של הקבוצה מהריביירה הסתיים בהפסד לשטראסבורג, והפעם הוא השיג את הנקודה הראשונה שלו בקבוצה, אבל המצב של מונאקו לא מזהיר במיוחד. עם 12 משחקים ללא ניצחון, הקבוצה שרק לפני פחות משנתיים זכתה באליפות צרפת כעת נאבקת בתחתית ודברים מיוחדים צריכים לקרות כדי שזה ישתנה. אולי במאמן החדש יצליח להזיז דברים.

גם עבור קלאב ברוז' התיקו הזה לא ממש מוצלח. בבית נגד קבוצה בכושר ירוד האלופה הבלגית ציפתה ליותר, אבל מוסא סילה הפתיע את הגנת המארחת בדקה ה-32 עם שער מתוך הרחבה. ווסלי הגיב מהר (39), אבל מאותה נקודה אף אחת מהקבוצות לא הצליחה להגיע לאיום אמיתי על שער היריבה. במחזור הבא הן נפגשות שוב, הפעם בצרפת, בניסיון לסחוט קצת יותר מתיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי