בלי וראטי, ניימאר וקבאני: פריז בצרות לקראת יונייטד

וראטי, ניימאר, קבאני
וראטי, ניימאר, קבאני | Gettyimages

ב"ל'אקיפ" נכתב שהחלוץ, שיחמיץ את יונייטד, טעה כשחגג ביום הולדתו של הברזילאי למרות לוח המשחקים הצפוף. טוכל זועם: "למה יש רק קשר אחד? תשאלו את הנריקה". ג'ונס: "בתחילת העונה היינו הבדיחה של אירופה"

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן תפגוש מחר (שלישי) באולד טראפורד, במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, את מנצ'סטר יונייטד שהשלימה רצף של 11 משחקים ללא הפסד מאז מינויו של אולה גונאר סולשיאר למנג'ר. הצרפתים יגיעו למשחק ללא ניימאר, אדינסון קבאני ותומאס מונייה, כששני החלוצים אף צפויים להחמיץ את הגומלין ב-6 במארס. לעומתם, מרקו וראטי צפוי להיות כשיר.


ב"ל'אקיפ" נכתב: "קבאני לא הסכים אפילו לחכות למחליף שלו כאשר ירד מכר הדשא במשחק בו ניצחה פ.ס.ז' את בורדו 0:1 וזה הראה שהוא הבין שהגוף שלו בגד בו. הוא לוחם ידוע ולא סתם קוראים לו מטאדור. עכשיו גם הוא מבין שהסיכוי להיות כשיר בגומלין שואף לאפס". המבטים המתוחים של אנשי הצוות הרפואי במסדרונות וגם מסיבת העיתונאים של תומאס טוכל הראתה שפ.ס.ז' בצרות. הקבוצה איבדה את החלוץ כי טוב בתולדותיה שכבש 192 שערים (133 בליגה) ומעריכים שהוא סובל מקרע בירך וייעדר חודש מהמגרשים.


עוד נכתב בעיתון הצרפתי שקבאני השתתף ביום ההולדת של ניימאר ביום שני שעבר אחרי ההפסד 2:1 לליון: "החגיגות הסתיימו בחמש לפנות בוקר, בעיצומם של עשרה ימים בהם הקבוצה לקחה חלק בארבעה משחקים. היה חכם יותר לא לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה, לו רק כדי להראות שהמועדון רציני". למחרת, וראטי נפצע שוב באימון למרות שהיה בדרך להחלים.


באשר למונייה, המגן שסובל מזעזוע מוח התייעץ עם רופא מומחה שעזר בשנה שעברה לקיליאן אמבפה שהייתה לו פציעה דומה והוא המליץ לו לחכות עוד כמה ימים. קשה להאמין שטוכל ירצה לסכן את הבגי ומי שעשוי למלא את מקומו של הוא קולין דגבה בן ה-20, ששותף רק בארבעה משחקי ליגה.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Bleacher Report Football (@brfootball) on


טוכל דיבר על תוכנית ד' למשחק נגד יונייטד. מהשלישייה המאיימת בהתקפה נשאר רק קיליאן אמבפה, ובצרפת תוהים איך קבוצה כמו פ.ס.ז' נקלעה למצב כזה שאין לה חלוץ מחליף ראוי על הספסל. אריק-מקסים צ'ופו-מוטינג הקמרוני, ששיחק נגד בורדו, כבש שער בודד ב-595 הדקות בהן שותף וכעת אפילו השאלתו של טימותי וואה לסלטיק נראית שגויה.


טוכל כועס על המנהל הספורטיבי אנטרו הנריקה, שלא צירף את השחקנים שרצה וייתכן שפ.ס.ז' אף תיאלץ לשתף את אדריאן ראביו, שלא שיחק מאז דצמבר לאחר שהוענש בעקבות סירובו להאריך את חוזהו. הקשר חזר להתאמן לאחרונה עם הקבוצה, אך לא ברור מה מצבו. בקבוצה רוצים לעצור את פול פוגבה בכל מחיר ומרקיניוס עשוי לעבור לשחק בקישור האחורי ואנחל די מאריה ויוליאן דראקסלר יצטרכו לתמוך בהתקפה.


"תשאלו את הנריקה", אמר טוכל כשנשאל במסיבת העיתונאים אחרי בורדו על העובדה שהקבוצה נותרה עם קשר מרכזי אחד למשחק נגד יונייטד. בל'אקיפ" נכתב שאמבפה יעבור לשחק כחלוץ מרכזי, למרות שאין לו את היכולת של קבאני ברחבה והוא שחקן שמצטרף יותר מאחור, אבל לפ.ס.ז' לא תהיה ברירה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



בצד השני, מנצ'סטר יונייטד לא ממש מתגעגעת לז'וזה מוריניו ונמצאת במומנטום נהדר. סולשיאר צפוי להחזיר את מרקוס ראשפורד, שלא שותף ב-0:3 על פולהאם, לחוד נגד פ.ס.ז'. הבלם פיל ג'ונס דיבר על השינוי מעל חילופי המנג'רים ואמר ב"דיילי מייל": "בתחילת העונה היינו הבדיחה של אירופה, אבל עכשיו כולם לוקחים אותנו ברצינות. הוכחנו את זה ב-11 המשחקים האחרונים. אמרתי כבר שעוד לא השגנו כלום, אבל אין לנו ספק שאנחנו בדרך הנכונה".


הפרשן ושחקן העבר אלן שירר החמיא לסושיאר כשאמר עליו: "הוא שינה את הקריירה של פול פוגבה וזה מזכיר לי שבובי רובסון עשה את אותו דבר בניוקאסל איתי, כשהגיע לקבוצה במקום רוד חוליט". פוגבה כבש עד כה שמונה שערים ב-9 משחקי ליגה תחת הנורבגי ושירר נזכר שהבקיע במשחק הראשון של רובסון בניוקאסל חמישה שערים מול שפילד וונסדיי ב-1999, כשלעומת זאת כבש רק אחד תחת חוליט בתשעה משחקים לפני כן. 


שחקן הגנה נוסף שכיכב הבוקר בכותרות הוא אשלי יאנג, שחתם על הארכת חוזהו לשנה נוספת. המגן השמאלי הצטרף מאסטון וילה ב-2011 וכיום הוא אחד השחקנים הוותיקים והמנוסים בסגל השדים האדומים.


✍️ Ashley Young has signed a one-year extension to his contract with #MUFC.

Congrats, @Youngy18! pic.twitter.com/XVfGZZgSQl

— Manchester United (@ManUtd) February 11, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי