לוקאקו: "ראינו מה קרה לריאל מדריד והבנו שאנחנו יכולים לעשות מהפך"

רומלו לוקאקו עם מרקוס ראשפורד
רומלו לוקאקו עם מרקוס ראשפורד | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד מאושרת מהעלייה הדרמטית על חשבונה של פ.ס.ז' בפארק דה פראנס. שחקן הקבוצה לשעבר ג'ון אושיי אמר: "תחתימו את סולשיאר כבר במטוס". המנג'ר הנורבגי סיכם: "זה היה לילה טיפוסי למועדון"

(גודל טקסט)
העלייה של מנצ'סטר יונייטד לרבע הגמר על חשבונה של פריז סן ז'רמן אמש (רביעי) הייתה אולי ההפתעה הגדולה ביותר של שמינית הגמר, ובקצב בו הקבוצה מנצחת משחקים, אולה גונאר סולשיאר לא רק יהיה המנג'ר הקבוע של הקבוצה אלא גם יקבל מינוי לכל החיים.


הנורבגי דיבר לפני המשחק על נסים שקיימים בכדורגל ועל כך שהרים נועדו לטפס עליהם ויש כאלה שקצת גיחכו אחרי ההפסד הביתי 2:0 באולד טראפורד ודווקא עם הרכב תלאים בלי פול פוגבה וקצת עזרה מה-VAR הוא ניצח 1:3 בגומלין (3:3 בסיכום המשחקים ושערי חוץ) ועלה לרבע הגמר. שחקנים שמיעטו לשחק באחרונה כמו פרד, אנדרס פאריירה וסקוט מקתומיניי עשו את העבודה עבור השדים האדומים.


התקשורת הבריטית חגגה את הניצחון. הכותרת ה"דיילי מייל" הייתה: "נס בפריז". בעיתון צוין כי ההחלטה של ה-VAR הייתה מפוקפקת משהו בזמן פציעות כשפרסנל קימפמבה הואשם בכך שנגע בכדור בידו ומרקוס ראשפורד שמר על העצבים והצליח להבקיע את השער המכריע מהנקודה הלבנה. העיתון "איי ספורט" קרא לראשי יונייטד לתת את הג'וב מידית לסולשיאר. המנג'ר הזמני נשאל על כך ואמר לעיתונאים: "תעזבו יש כאן יותר מדי רעש לדבר על זה. תראו את השמחה של כולם. בקיץ יהיה לי הרבה זמן לדבר על הנושא".


Thursday's MIRROR Sport: " MARC De Triomphe" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/KPWWwiDgMH

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 6 במרץ 2019


ג'ון אושיי שחקן יונייטד לשעבר וכיום ברדינג אמר: "אין לי ספק שסולשיאר יהיה מנג'ר יונייטד בשנים הבאות. אם אני הנהלת יונייטד אני מחתים אותו במטוס חזרה לאנגליה. הוא בחור טוב והשחקנים רוצים לשחק עבורו. הוא יקבל את הג'וב עכשיו או בקיץ".


סולשיאר אמר בסיום: "לילה מדהים ללא ספק. זה לילה טיפוסי ליונייטד שרגילה אליו מפעמים קודמות לעשות כאלה קאמבקים. הגענו עם תוכנית משחק ברורה והשחקנים היו ענקיים ומאוד מפוקסים. הם שמעו את כל ההוראות שלי באימונים ועל הקווים. הם ידעו ששם המשחק היה הגנה. זה היה התסריט הכי גדול שיכולנו לצפות לו. השחקנים והצוות המקצועי חולקים את הכבוד הגדול. האווירה הנהדרת שיש בקבוצה שלנו הייתה חלק מההצלחה. אנחנו יכולים לעשות עוד היסטוריה". יונייטד שיחקה עם שחקן האקדמיה טהיט צ'ונג ההולנדי בן ה-19 המשחק כחלוץ או שחקן כנף ושיחק לראשונה העונה בליגת האלופות.


סולשיאר אמר על ראשפורד: "הוא לא חושש משום דבר. אין לו פחד. ברור שלא ידעתי שנבקיע ונעלה. שיחקתי עם מולדה נגד ברצלונה באלופות והיה לנו פנדל שהיה מעלה אותנו, אבל החמצנו".



"זה היה התסריט הכי גדול שיכולנו לצפות לו". סולשיאר עשה את הבלתי ייאמן (Gettyimages) 


רומלו לוקאקו שהיה גיבור הניצחון עם צמד אמר: "ידענו שנסבול ואם ניתן חופש פעולה קיליאן אמבפה ואנחל די מאריה זה יהיה מוות ודאי. ראינו מה קרה לריאל מדריד נגד אייאקס והבנו שגם אנחנו יכולים לעשות מהפך. בשני המקרים היה ברור לנו שהראש והשכל חשובים מאוד בכדורגל לא פחות מהיכולת. לא היינו צרכים לומר מילה אחרי המשחק הזה. היה לילה גדול. הרגשנו אחרי הניצחון 2:3 על סאות'המפטון שאנחנו יכולים לעשות את זה כי עשינו קאמבק ענק במשחק ודיברנו על כך שבמשחקי החוץ שלנו אנחנו טובים. היה נפלא לשחק עם מרקוס ראשפורד וזה היה כיף כי שנינו כבשנו".


גם החלוץ הבלגי אמר כי הוא בטוח שההחלטה למנות את סולשיאר כבר נפלה אחרי שיונייטד עברה את פ.ס.ז': "אני חושב שזה נקבע כבר. הוא יקבל את הג'וב והוא צריך לקבל אותו. אחרי ארבעת המשחקים הראשונים שניצחנו אמרו שלא שיחקנו נגד הגדולות, אבל אחרי שניצחנו את ארסנל, טוטנהאם וצ'לסי בחוץ ועכשיו את פ.ס.ז' מה עוד אנחנו צריכים לעשות כדי שהוא יקבל את המינוי. הוא גרם לכך שנשחק כדורגל התקפי ונותן צ'אנס לצעירים".


פטריס אברה חוגג עם פול פוגבה המורחק ביציע את שער הניצחון. פוגבה יחזור ברבע הגמר.


Patrice Evra & Paul Pogba the moment tonight's tie was won. pic.twitter.com/GXXtXJojCJ

— Get French Football News (@GFFN) 6 במרץ 2019

גם ג'סי לינגארד העלה תמונות חגיגות אחרי המשחק.


Jesse Lingard is every Manchester United supporter right now. pic.twitter.com/sbVrYPTx3d

— ESPN FC (@ESPNFC) 6 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי