ניימאר זעם על ה-VAR: "השופטים לא מבינים בכדורגל"

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי שצפה בהפסד של פ.ס.ז' ליונייטד מהיציע רתח בסיום: "זו בושה וחרפה". טוכל טען: "לא הרגשתי שהם באו לנצח, זו תוצאה הזויה לחלוטין". הנשיא אל חלאיפי: "קל לקבל החלטה כזאת נגד הקבוצה שלנו"

(גודל טקסט)
מאמן פאריס סן ז'רמן תומאס טוכל ביקש מניימאר לעזוב את הקרנבל בברזיל ולהגיע למשחק הגומלין של פ.ס.ז' נגד מנצ'סטר יונייטד. עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון ופציעות של יונייטד, זה היה נראה די ברור שפריז תעפיל לרבע גמר ליגת האלופות, אבל אז הגיעה החלטת ה-VAR שנתנה לאורחים ניצחון 1:3 ושינתה הכל. ניימאר לא נשאר חייב וצייץ בסטורי שלו כשהוא מתייחס לשופט דאמיר סקומינה שהחליט אחרי הוראת ה-VAR להעניק פנדל למרקוס ראשפורד. "זו בושה וחרפה. שמו ארבעה שופטים שלא מבינים כלום בכדורגל ולא יודעים לפענח מצבים והם פסקו על פנדל למנצ'סטר יונייטד. איך זה היה יכול להיות יד אם זה פגע לו בגב. פאק יו".


בעיתון "לאקיפ" ציינו כי לא ברור את מי צריך להאשים. את הטעויות של טילו קהרר וג'יאנלואיג'י בופון, את העובדה שתומאס טוכל הסתפק בהפסד מינימלי שהיה מסוכן עד לרגע האחרון או אפילו את דויד דה חאה שמנע שער שני של הצרפתים. העובדה היא שפ.ס.ז' נכשלה שנה שלישית ברציפות כבר בשלב שמינית הגמר, עם הדחות מול ברצלונה, ריאל מדריד וכעת מול מנצ'סטר יונייטד, למרות ההשקעה הכלכלית הגדולה שלה. "עוד יותר גרוע משנים קודמות", טענו בעיתון.


אחת הביקורות נגד טוכל הייתה שהוא הגיב לא נכון לאירועים על כר הדשא. ב"לאקיפ" נכתב: "הוא ראה שטילו קהרר ביום לא טוב והחליף אותו רק בדקה ה-70, בעוד שביונייטד סולשיאר החליף מהר מאוד את אריק באיי שהיה חלש בדיוגו דאלוט כבר בדקה ה-36, ואפילו גרם לפנדל בסיום". ב"מארקה" הזכירו שבופון נושא איתו קללה בליגת האלופות, בה לא זכה מעולם.


L'Équipe's front page: "Even Worse." pic.twitter.com/VbQiLuVMsT

— Get French Football News (@GFFN) 6 במרץ 2019


בלם פריז סן ז'רמן טיאגו סילבה אמר: "לא כיבדנו את ההוראות שקיבלנו בתחילת המשחק. קשה לדבר אחרי הפסד כזה בעיקר בגלל ששיחקנו טוב באולד
טראפורד, אבל דווקא בבית לא עשינו מה שתכננו. המשחק היה ברמה גבוהה מאוד. אנחנו ניצחנו אותם בחוץ והם ניצחו אותנו בבית. ראינו מה קרה ערב לפני כן לריאל מדריד שניצחה בחוץ והפסידה בבית לאייאקס ולא למדנו את הלקח. עבדנו קשה בחוץ והיום שום דבר לא עבד. אנו חייבים סליחה לאוהדים שלנו". על הפנדל שניתן ליונייטד אמר סילבה: "יש שלושה שופטים וכולם נתנו את הפנדל ליונייטד. אפילו שזה עצוב אנחנו צריכים להמשיך הלאה. נשארה לנו עדיין הליגה". מרקיניוס היה עצבני כשאמר: "אנחנו צריכים עכשיו לאכול את החרא שגרמנו לעצמנו".


המאמן תומאס טוכל טען: "במחצית השנייה יונייטד לא הגיעו אפילו להזדמנות אחת ואני לא יודע מה קרה כאן. ברור שנתנו להם שתי מתנות עם טעויות של טילו קהרר וג'יאנלואיג'י בופון. בחצי שעה הראשונה שיחקנו פנטסטי ויונייטד לא היתה בכלל במשחק. גם אחרי הטעות הראשונה היו לנו הרבה הזדמנויות. זו תוצאה הזויה לחלוטין כי הם בכלל לא הגיעו למצבים. ההרגשה דומה למה שקרה כשהפסדנו לגנגאן בגביע הצרפתי 2:1. לא הרגשתי לרגע אחד שיונייטד באה לנצח את המשחק. האם העונה גמורה? לא יודע להגיד את זה 20 דקות אחרי סיום המשחק. אני מגן על השחקנים שלי". על החלטת ה-VAR הוסיף המאמן: "אני בעד טכנולוגיית ה-VAR, אבל מרגיש שאם הבעיטה לא הייתה בכלל מכוונת למסגרת אז לא היה צריך לתת פנדל. החוק כאן לדעתי לא ברור".



תומאס טוכל. "לא יודע מה קרה כאן" (Gettyimages)


הנשיא נאסר אל חלאיפי יצא נגד אופ"א: "קל להם לקבל החלטה כזאת של ה-VAR נגד קבוצה כמו פ.ס.ז' וקשה לקבל החלטה דומה נגד קבוצה אחרת. חבל שאנחנו נתנו מתנות ליונייטד. מבחינתי זה לא היה פנדל. יש לנו רק את הליגה למרות שהיא די גמורה כשאנו מובילים ב-20 נקודות הפרש ויש את הגביע הצרפתי. העונה לא נגמרה כי רשמית עוד לא זכינו בכלום. זה לא הזמן להחלטות קשות ולכעסים". אל חלאיפי אמר כי הוא ממשיך לתמוך במאמן תומאס טוכל: "אני בוטח במאמן. נראה גם מה ההחלטה שלו. אם יהיה זעזוע זה לא בגלל שהפסדנו משחק זה או אחר. צריך להגיע להחלטות בראש נקי וזה לא הרגע. אנחנו רוצים להירגע.



קיליאן אמבפה מתוסכל בסיום (Gettyimages)



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי