דיווחים בספרד: זינדין זידאן לא פוסל חזרה לריאל מדריד

גארת' בייל, זינדין זידאן
גארת' בייל, זינדין זידאן | Gettyimages

ישוב הביתה? פלורנטינו פרס עושה כל מאמץ לשכנע את הצרפתי שמעורר עניין אצל צ'לסי ויובנטוס, לשוב לעמדת המאמן. מוריניו התייחס לאפשרות שיחזור "גאה שמתעניינים בי"

(גודל טקסט)
נכון לעכשיו, סנטיאגו סולארי נשאר מאמן ריאל מדריד, בלחץ המטורף ששורר במועדון זה יכול להשתנות בכל רגע כמובן בעקבות ההדחה הכואבת מליגת האלופות וההתרסקות בליגה ובגביע הספרדי. הבוקר מדווחים בספרד על כוונתו של פלורנטינו פרס להחזיר את זינדין זידאן מיידית לקבוצה. לפי הידיעות, זידאן סירב להגיע כעת, אבל הסכים להשאיר דלת פתוחה – אם מספר תנאים שלו יתקיימו ובהם פנקס צ'קים פתוח לרכש וכן שהוא יהיה האיש שיחליט בין היתר איזה שחקנים להביא.


כרגע פרס עובד בעיקר לשכנע את זידאן להגיע בקיץ לחוזה ארוך טווח ולתת לו את המפתחות כדי שישקם את הקבוצה כפי שהוא רוצה ולא כפי שרצה פרס עם פרויקט הצעירים בלבד. הצרפתי עצמו מתלבט, בעיקר לאור ההצעות שקיבל מאז עזב את ה'בלאנקוס' בקיץ האחרון.


עזיבת זידאן לא גרמה לנתק בינו לבין פרס. יש יחס של כבוד בין השניים. אחת הסיבות שזיזו אולי יחליט לחזור היא שמשפחתו מתגוררת במדריד ובניו משחקים בספרד. בנו לוקה הוא עדיין השוער השלישי של ריאל מדריד ואנצו משחק בראיו מחדאונדה מהליגה השנייה. זיזו עצמו ממשיך להתגורר במדריד ובשנת השבתון שלקח הוא עסק הרבה ברכיבת אופניים ועבודה באולם התעמלות.


La portada de @marca

" ZIDANE, EL DESEADO" pic.twitter.com/RQ2f7lBOFp

— Futbol Ahora (@Futbol_ahora) 6 במרץ 2019


אם בסופו של דבר ישוב, זיזו יצטרך להחליט על עתידם של גארת' בייל ואיסקו שלא היו השחקנים הכי חביבים עליו. במקרה שהמו"מ לא יצליח, שמות אחרים שהוזכרו הם של ז'וזה מוריניו, יורגן קלופ, מאוריסיו פוצ'טינו ומאסימיליאנו אלגרי.


העיתון האנגלי "טלגראף" כתב שאם מוריניו יתבקש הוא יחזור לריאל מדריד בגלל שהוא המאמן היחיד מבין אלה שמבוקשים שאין לו כעת קבוצה. מי שחיכה אתמול ליד הבית של מוריניו ושאל אותו ישירות לגבי ריאל מדריד קיבל תשובה מהמיוחד: "אני גאה שריאל מדריד חושבת עלי, אבל בינתיים היה מגע מינימלי בלבד". 



קלופ ומוריניו. שניהם הוזכרו כמועמדים אם המו"מ עם זידאן לא יצליח (GettyImages)


בצד המקצועי, אלופת אירופה היוצאת תצטרך להסתדר בלי ויניסיוס ג'וניור כמעט עד סיום העונה ולוקאס ואסקס שגם נפצע וייעדר שלושה שבועות. ואסקס שהיה שחקן קבוע בהרכב של סולארי נפצע לראשונה העונה. גם גארת' בייל סבל מפציעה נוספת במשחק נגד אייאקס. הוא סובל מפציעה בקרסול אחרי שסובב אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי