סלאח: "אוותר על ליגת האלופות בשביל לזכות בפרמיירליג"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

המצרי, שלא כבש כבר חמישה משחקים, לא מתרגש מהבצורת והצהיר לקראת הגומלין במינכן: "האוהדים חולמים על אליפות, אקריב את החלום שלי בשבילם". באיירן בכושר שיא, אך חאמס רודריגס הזהיר: "0:0 זו תוצאה מסוכנת"

(גודל טקסט)
העימות בין באיירן מינכן לליברפול הבטיח רבות עת נערכה הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, אבל לאחר תיקו מאופס ומאכזב במשחק הראשון באנפילד, הן נפגשות שוב מחר (רביעי) ב-22:00 למשחק הגומלין באליאנץ ארנה, כששתיהן במומנטום שונה במיוחד. 


ליברפול גברה ביום ראשון 2:4 על ברנלי, אך כעת תשים בצד את מאבק האליפות המתיש במטרה להעפיל לרבע הגמר. מוחמד סלאח, שלא כבש כבר חמישה משחקים, הבצורת הארוכה ביותר שלו בליברפול, סיפק אמירה מפתיעה: "אהיה כן, ליגת האלופות זו התחרות היוקרתית ביותר, אבל אני יודע שהחלום של כל האוהדים הוא שנזכה באליפות. אשמח להקריב את החלום שלי עבור החלום שלהם, אבל כמובן שאנחנו רוצים לנצח מחר. גם ברמה האישית אני מאוד חזק מנטאלית ומוכן להכל".


המנג'ר יורגן קלופ מקווה לנקום בבאיירן, שש שנים לאחר שהפסיד לה כמאמן בורוסיה דורטמונד בגמר ליגת האלופות (2012/13). קלופ פגש את באיירן 30 פעמים בעבר ויש לו מאזן שלילי – 16 הפסדים מול תשעה ניצחונות בלבד. המאמן אמר לאתר הרשמי של ליברפול: "לא מתפקידי לשפוט אותם ואני לא יודע אם ישחקו בצורה שונה (בהשוואה למשחק באנפילד). באיירן בתקופה מעולה וכובשת הרבה שערים". 


"If we can push ourselves in a special mood and play a proper football game, then we have a proper chance and that's all I need."

The boss on our clash with @FCBayern.

— Liverpool FC (@LFC) March 12, 2019


המאמן נשאל האם הוא בטוח בסיכוייו ואמר בחיוך: "אופטימי עד כמה שאפשר להיות, כשפוגשים יריב כזה חזק". קלופ סימן את רוברט לבנדובסקי כאיש המרכזי של הבווארים וגם יודע שהאיש שצריך לעצור אותו הוא הבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק, אולם אמר שזו תהיה טעות להתרכז רק בחלוץ הפולני.


ליברפול של קלופ הפסידה בכל שלושת משחקי החוץ שלה העונה בליגת האלופות וכבשה רק שער אחד, ויחד עם ההפסד לרומא בגומלין חצי הגמר אשתקד, יש לה ארבעה הפסדים רצופים – הרצף השני הכי גרוע בהיסטוריה של ליברפול. למשחק במינכן היא תגיע בסגל מלא, להוציא את השניים שפצועים כבר זמן רב: הבלם ג'ו גומז והקשר אלכס אוקסלייד צ'מברליין.


לעומתה, המארחת באיירן מינכן השתלטה על פסגת הבונדסליגה ביום שבת כשלזכותה יחס שערים עדיף על השנייה בורוסיה דורטמונד, ולמרות שהיה לה כבר רצף ניצחונות ארוך יותר – נראה שהיא מגיעה למשחק בכושר הטוב ביותר שלה העונה. בשני ניצחונות הליגה האחרונים כבשו הבווארים 11 שערים – ניצחון חוץ 1:5 על בורוסיה מנשנגלדבאך ו-0:6 ביתי על וולפסבורג. פרנק ריברי, שבישל שלושה שערים תוך תשע דקות, נמצא בתמונת ההרכב.



חאמס רודריגס. תוצאה מסוכנת (Gettyimages)


הקשר חאמס רודריגס, שעתידו במועדון לוט בערפל ולא בטוח שבאיירן תממש את אופציית הרכישה עליו, לא שקט למרות התיקו המאופס באנפילד. הקולומביאני אמר לאתר הרשמי של באיירן : "0:0 בחוץ זו תוצאה מסוכנת. נצטרך לעשות משחק מושלם בבית כדי להמשיך הלאה. ליברפול קבוצה מאוד מהירה והיא מרגישה מאוד בנוח כשיש לה שטחים". הקשר הוסיף: "אני בטוח שהקהל שלנו ידחוף אותנו חזק ושתהיה אווירה מצוינת".


הגרמנים, שלא הודחו בשלב שמינית הגמר מאז עונת 2010/11, יחסרו את ג'ושוע קימיך ותומאס מולר המושעים בגלל צהובים, יחד עם הפצועים אריאן רובן (לא שיחק דקה אחת ב-2019) וקורנטין טוליסו. מנגד, חדשות טובות הגיעו מכיוונים של המגן האוסטרי דויד אלבה והקשר הצרפתי קינסלי קומאן שהתאמנו כרגיל ויפתחו בהרכב. בבאיירן סומכים על רוברט לבנדובסקי שכבש שמונה שערים בשלב הבתים.


Wintertraining zum Auftakt in #UCL-Woche!

 https://t.co/SxMS4VwHHi#FCBLFC#packmaspic.twitter.com/vJewc00O8G

— FC Bayern München (@FCBayern) March 11, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי