ליברפול צפויה לטייל מול פורטו, אגוארו אמור להבקיע נגד טוטנהאם

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Gettyimages

המומחים מתכוננים למשחקים הראשונים ברבע גמר ליגת האלופות מחר: סיטי תנצח את טוטנהאם בקרב על טהרת אנגליה, וליברפול פייבוריטית ברורה מול פורטו עם יחס של 1.2. למי יחס טוב יותר, אגוארו או קיין?

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

מחר (שלישי) ייצאו לדרך שני המשחקים הראשונים בשלב רבע גמר ליגת האלופות. הערב הראשון כמעט כולו אנגלי כאשר מנצ'סטר סיטי תפגוש את טוטנהאם ובמשחק המקביל ליברפול תשחק נגד פורטו בשחזור שמינית הגמר מאשתקד. על פי מומחי ה-Winner, במשחק על טהרת הממלכה, בין סיטי לטוטנהאם, צפויה סיטי לצאת עם ידה על העליונה עם יחס של פי 1.7 מול 3.5 לניצחונה של טוטנהאם, כשתוצאת תיקו מוערכת בפי 3.3.

את טבלת הפייבוריטים לכיבוש השער הראשון בצד של סיטי מוביל החלוץ הארגנטינאי קון אגוארו (29 שערים העונה) עם יחס של פי 4, אחריו נמצא גבריאל ז'סוס עם יחס של פי 4.5 ואחריהם ראחים סטרלינג עם יחס של פי 5. לחובבי ההימורים האקזוטיים, מי שיבחר להמר כי הבלם אמריק לאפורטה יבקיע את השער הראשון עבור סיטי, יזכה להכפיל את סכום הימורו פי 30.

את טבלת הפייבוריטים לשער הראשון בצד של טוטנהאם מוביל מלך שערי הקבוצה, החלוץ האנגלי הארי קיין (24 שערים העונה) עם יחס של פי 5, כשאחריו נמצא יונג מין סון עם יחס של פי 6 ואחריהם דלה אלי עם יחס של פי 10. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר כי הבלם יאן ורטונחן יבקיע את השער הראשון עבור התרנגולים, יזכה להכפיל את סכום הימורו בפי 30.


הארי קיין (Gettyimages)

במשחק בין ליברפול לפורטו מעריכים מומחי הWinner- כי "הרדס" מליברפול לא צפויים להיתקל במכשול והיחס לניצחונם עומד על כ-1.2 מול ניצחונה של פורטו שמוערך בפי 7.7. תוצאת תיקו מוערכת ביחס של פי 4.7. בשנה שעברה, רק נזכיר, ניצחה ליברפול 0:5 במשחק הראשון בפורטוגל. בצד של ליברפול ניצב בראש הטבלה מוחמד סלאח (21 שערים העונה), שחקן ההתקפה המצרי שקטע ביום שישי בצורת ארוכה עם יחס של פי 3.5, אחריו סאדיו מאנה עם יחס של פי 4 ובמקום השלישי רוברטו פירמינו עם יחס של פי 5. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר כי המגן טרנט אלכסנדר ארנולד יבקיע את השער הראשון עבור ליברפול יזכה להכפיל את סכום הימורו פי 23.

בצד של פורטו ניצב בראש טבלת המבקיעים מוסא מארגה (17 שערים העונה) עם יחס של פי 7, אחריו נמצא צ'יקיניו עם יחס של פי 8 ובמקום השלישי נמצא יאסין ברהימי עם יחס של פי 13. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר כי פליפה יבקיע את השער הראשון עבור פורטו יזכה להכפיל את סכום הימורו פי 23.


טרנט-ארלונד. מי שמהמר עליו יוכל לעשות קופה יפה אם יכבוש (Gettyimages)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי