בוסקטס: "רוצה גמר נגד סיטי. עם פפ היתה לנו תקופה מעולה"

סרחיו בוסקטס עם פפ גווארדיולה
סרחיו בוסקטס עם פפ גווארדיולה | AFP

כוכב ברצלונה נזכר בימים תחת המאמן שהצעיד את הקבוצה לזכיות בליגת האלופות: "גמר 2011 היה הדובדבן שבקצפת". לפני הגמר, עליהם לעבור את יונייטד: "הם טובים יותר תחת סולשיאר". ומסי? "אני בר מזל להתאמן איתו"

(גודל טקסט)

קשר ברצלונה סרחיו בוסקטס התראיין היום (שני) ל"גארדיין" הבריטי, והביע משאלה לפגוש את פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות. אם ברצלונה תעבור את מנצ'סטר יונייטד היא אמורה לשחק בחצי הגמר נגד ליברפול, ומנצ'סטר סיטי אם תגבור על טוטנהאם אמורה לשחק נגד המנצחת בין אייאקס ליובנטוס.

בוסקטס שיחק תחת פפ והיה אחד השחקנים המועדפים עליו, מלבד העובדה שהוא אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה ושיחק בשלושת הגמרים שלה בעשור האחרון בליגת האלופות. הוא שחקן הרכב קבוע מאז פפ גווארדיולה, לואיס אנריקה ועכשיו אצל ארנסטו ואלוורדה.

לעלות לגמר האלופות: "זה הדבר הכי חשוב לנו כעת, אחרי שכבר כמה שנים לא שיחקנו בגמר".

בוסקטס חוגג עם חבריו.
בוסקטס חוגג עם חבריו. "אי אפשר להשוות את הכדורגל של אז להיום" (AFP)

ההערכה לפפ גווארדיולה: "אני לא אוהב להשוות בין קבוצות, אבל אחד הזמנים הכי טובים שהיו לנו בקבוצה היה עם פפ. הכדורגל תמיד מתקדם ואף פעם לא נשאר אותו דבר. אי אפשר להשוות את הכדורגל ששיחקנו אז בגמר נגד מנצ'סטר יונייטד ב-2010/11 (ניצחון 1:3 לברצלונה) לעומת הכדורגל שמשחקים היום. הכל השתנה. הגמר היה הדובדבן על הקצפת של כל מה שהשגנו אז. זו היתה ההופעה הכי טובה של עידן פפ. המשחק היה הופעה מושלמת שלנו. שיחקנו איך שרצינו והשליטה שלנו היתה מוחלטת".

השינוי בין יונייטד של ז'וזה מוריניו לזה של אולה גונאר סולשיאר: "הם טובים יותר תחת סולשיאר, ולא איכפת להם לתת את הכדור ליריבות מסוימות בגלל שהם יודעים שטכנית הם פחות טובים, אבל הם מנצלים את המהירות והכח הפיזי שלהם לצאת למתפרצות מסוכנות. ראינו את זה נגד פאריס סן ז'רמן. אם אתה טועה מולם, הם מנצלים זאת".

הניסיון למצוא יורשים לצ'אבי ואינייסטה: "צ'אבי ואינייסטה מאוד חסרים לי. מדובר בשני שחקנים שיוצא לך לראות רק פעם אחת בקריירה שלך. ביליתי איתם הרבה שנים על כר הדשא. ההבנה בינינו היתה על עיוור במבט אחד. היה קשה מאוד למצוא עוד קשרים כאלה בספרד".

בוסקטס עם אינייסטה וצ'אבי בימים היפים.
בוסקטס עם אינייסטה וצ'אבי בימים היפים. "שחקנים שיוצא לך לראות פעם בקריירה" (AFP)

על ליאו מסי: "היינו ברי מזל להתאמן עם מסי כל יום. עברתי איתו את 11 השנים האחרונות בקבוצה והייתי בר מזל כי הוא מיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי