אלגרי: "כריסטיאנו רונאלדו יפתח בהרכב יובנטוס נגד אייאקס"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

המאמן אישר את שהכוכב כשיר לרבע הגמר באמסטרדם מחר (רביעי ב-22:00): "הוא נראה טוב באימונים". רוגאני שיחליף את קייליני הפצוע: "אני מתרגש, אעשה הכל למלא את מקומו ולהוכיח שאני ראוי לשחק"

(גודל טקסט)
יובנטוס, שסימנה השנה למן הרגע הראשון את ליגת האלופות כמטרה הבכירה שלה, נחתה הערב (שלישי) באמסטרדם וקיימה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. הביאנקונרי, שיוכלו לזכות רשמית באליפות שמינית ברציפות ביום שבת, ממשיכים בהכנות לקראת משחק רבע הגמר נגד אייאקס ב"קרויף ארינה" מחר (רביעי, 22:00) והקבוצה של מאסימיליאנו אלגרי קיבלה בשורות טובות: כריסטיאנו רונאלדו החלים והוא יפתח בהרכב.


I convocati per la sfida di Amsterdam #GETREADY#AjaxJuve#UCL#ForzaJuvepic.twitter.com/jCPuoAT1TE

— JuventusFC (@juventusfc) April 9, 2019

Let's goUCL pic.twitter.com/8AQeiHcvhu

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) April 9, 2019


יש גם חדשות רעות: הבלם ג'ורג'יו קייליני לא נכלל בסגל לאחר שהדאיג את הקבוצה כשהודיע על כאבים בסיום אימון הערב, זכר למכה החזקה שספג בברכו במשחק נגד קליארי וגם הבוקר לא התאמן. מי שאמור להחליף אותו הבלם דניאלה רוגאני בן ה-24 שרשם העונה 16 הופעות, שתיים מהן בליגת האלופות, משום שאנדראה ברצאלי ומרטין קאסרס פצועים. הקשר אמרה צ'אן ייעדר גם הוא בשל נקע בקרסול, כאשר גם הוא החמיץ אימון הבוקר היום.


מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי התייחס במסיבת העיתונאים למצבו של כריסיאנו רונאלדו: "הוא התאמן עם חבריו ועשה זאת בצורה טובה. הוא יפתח בהרכב מחר. אייאקס זו קבוצה שהדיחה את ריאל מדריד ושיחקה היטב מול באיירן מינכן בשלב הבתים. זה משחק חשוב מאוד ונצטרך להיות מרוכזים מאוד לכל אורכו. אייאקס משחקת בצורה שונה מאוד מאשר אתלטיקו מדריד שפגשנו בשמינית הגמר ואנחנו נהיה חייבים להבקיע שער חוץ. התמקדנו בנקודות החזקות שלהם ושמנו על כך את הפוקוס במהלך ההכנות".


לצידו של המאמן התייצב דניאלה רוגאני שאמר: "ראשית, אני מאוד מתרגש לקראת המשחק. אני מכיר את דה ליכט, שיחקתי נגדו בנבחרת. הוא שחקן חזק, כמו רבים מהצעירים המוכשרים שמשחקים באייאקס". על קייליני שייעדר מהמשחק: "כולנו מודעים לחשיבות שלו עבורנו ונעשה הכל כדי להתעלות ולהשכיח את חסרונו. אייאקס קבוצה עם יכולות טכניות גבוהות, נצטרך להגיע במלוא הפוקוס".



על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא חזר בצורה טובה וכולנו שמחים ששחקן חשוב כמוהו יהיה איתנו על כר הדשא מחר. זה משחק חשוב עבור שתי הקבוצות וגם עבורי באופן אישי. אני רוצה להוכיח שאני רוצה להוכיח שאני ראוי לשחק במשחקים גדולים. אני מאוד שמח על כך שאני משחק בקבוצה של אלופים ורוצה לעזור להשיג את המטרה".  


Amsterdam, arriviamo! #AjaxJuve#UCL#GETREADYpic.twitter.com/34sURR9wHq

— JuventusFC (@juventusfc) April 9, 2019


בשער העיתון האיטלקי "טוטוספורט" נכתב שכריסטיאנו רונאלדו שעשה מאמצים אדירים כדי להיות כשיר בזמן, שכנע את אלגרי אחרי שהתאמן אתמול (שני) ללא כל בעיות, לפי הדיווחים גם הבוקר עלה לכר הדשא כרגיל לצד חבריו ועל כן נראה שוהוא יפתח בהרכב מחר, 15 ימים מאז הפציעה המדאיגה שספג במדי נבחרת פורטוגל. כריסטיאנו רונאלדו שזכה בליגת האלופות שלוש פעמים ברציפות במדי ריאל מדריד, הבקיע 23 שערים ב-20 משחקיו בשלב רבע גמר ליגת האלופות, כולל שלושה שערים אשתקד נגד הגברת הזקנה (אחד מהם במספרת) כששיחק במדי ריאל מדריד, וביובה בונים על הרקורד של הפורטוגלי.


מי שפירגן לרונאלדו היה ג'ורדי קרויף בן ה-45, בנו של אגדת העבר, שניתח את המשחק עבור "גאזטה דלה ספורט" האיטלקי. קרויף פירשן: "בכדורגל היו כל כך הרבה בני תמותה אבל רק מעטים הם בני אלמוות. רונאלדו הוא כמו אבא שלי, יזכרו אותו לנצח. גם מסי כזה, בלי להשוות ביניהם". קרויף הוסיף לגבי אייאקס: "האצטדיון נושא את השם, הפילוסופיה וה-DNA של המשחק. אייאקס נשארה כמו שהייתה – חבורת שחקנים צעירים מוכשרים ונועזים".


Pronti! ✈ #GETREADY#UCL#AjaxJuvepic.twitter.com/izQTvRodO4

— JuventusFC (@juventusfc) April 9, 2019

La prima pagina di #Tuttosport ⤵️

-Gioco!

Leggi le altre notizie su https://t.co/quWjcKHfcopic.twitter.com/zyPVEUs6yz

— Tuttosport (@tuttosport) April 9, 2019


מאמן נבחרת איטליה, רוברטו מאנצ'יני, התראיין לקראת המשחק ואמר: "יובנטוס קבוצה עם שחקנים הרבה יותר מנוסים ויש לה סגל חזק מאוד, אך המשחק הזה יותר פתוח בשל ההצלחה האדירה של אייאקס נגד ריאל מדריד, אלופת שלוש השנים האחרונות". באיטליה עוסקים בהרכב המסתמן של אלגרי וציינו שהמאמן לא חזר אף פעם על אותו הרכב ברציפות במסגרת הליגה.




קייליני. ייעדר מהמשחק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי