מוריניו: "לא אופתע אם ברצלונה ויובנטוס יודחו, סיטי תעלה לחצי"

רומולו לוקאקו, מרקוס ראשפורד
רומולו לוקאקו, מרקוס ראשפורד | Gettyimages

אקס מנצ'סטר יונייטד מאמין שהשדים האדומים יכולים לנצח בקאמפ נואו ולהעפיל לחצי הגמר, גם ההולנדים יכולים לחלום בטורינו אם להסתמך על דברי "המיוחד" שמנבא שגווארדיולה ינצח את פוצ'טינו

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו כבר במשך ארבעה חודשים משמש כפרשן, מאז פוטר ממנצ'סטר יונייטד, וכמובן שממשיך לעניין את עולם הכדורגל לא רק בכל הנוגע לקבוצתו הבאה, אלא גם בדעותיו. אמש (שני) התראיין לערוץ הרוסי "רוסיה טודיי" והצהיר: "לא אופתע אם ברצלונה או יובנטוס יודחו מליגת האלופות".

כידוע, ברצלונה תשחק הערב (22:00) נגד מנצ'סטר יונייטד עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון, כך שתודח רק אם תיכנע בביתה לקבוצתו האחרונה של "המיוחד", ואילו יובנטוס תארח את אייאקס אחרי 1:1 במשחק הראשון באמסטרדם, כך שכדי שההולנדים יעלו על חשבון כריסטיאנו רונאלדו הם זקוקים לכל הפחות לתיקו עם שערים.

עוד לדברי מוריניו: "לברצלונה וליובנטוס יש יתרון קל על יריבותיהן, אבל לא אופתע אם אחת מהן תודח. התוצאות עד כה מראות שכל קבוצה מבין הארבע האלה יכולה לעלות הערב לחצי הגמר. במצב הנוכחי, אם קבוצה לא תגיע לגומלין במחשבה שהיא כבר בחצי הגמר. התוצאות נזילות וצפופות. מצד שני גם אף קבוצה אורחת לא אומרת לעצמה 'בלתי אפשרי שנעבור כאן'. העונה ראינו קאמבקים בכמה משחקים והכי בולט היה של יונייטד על פ.ס.ז'".


מוריניו. מעורר עניין גם בלי משרת אימון (AFP)

מוריניו גם דיבר בקצרה על משחקי מחר, כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את טוטנהאם אחרי הפסד במשחק הראשון 1:0: "לתת תחזית על המשחק הזה? קשה מאוד מאוד. יש לי הרבה ספקות והסתייגויות לגבי ההימור שלי, אבל לבסוף אני חושב שסיטי תעלה, למרות שאני לא מוחק את סיכויי טוטנהאם לגמרי. מה שבטוח, זה יהיה משחק מאוד קשה וקשוח". הוא פחות התלבט לגבי המשחק של ליברפול בפורטו אחרי שליברפול ניצחה 0:2 באנפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי