מסי יחפש שער ראשון נגד ליברפול, ברצלונה הגיבה לקלופ

מסי חוגג
מסי חוגג | AFP

הפרעוש שהבקיע בקריירה 24 שערים נגד קבוצות אנגליות, לא הצליח לכבוש נגד המייטירדס בצמד המשחקים נגדם ב-2007. ואלוורדה במסע"ת: "המטרה לא לספוג". ראקיטיץ': "אנחנו בטוחים בעצמינו". וגם: התגובה למנג'ר היריב

(גודל טקסט)
אחרי הזכייה באליפות והעלייה לגמר הגביע הספרדי, ברצלונה תמשיך מחר (רביעי) את המסע לליגת האלופות בתקווה לזכות בטרבל שלישי בתוך עשור במשחק הראשון בחצי הגמר נגד ליברפול בקאמפ נואו.


ברצלונה תגיע למפגש הביתי לאחר 12 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות כשאר מתוכם סיימה פעמיים בלבד בתיקו, בעוד המועדון האנגלי נמצא בתקופה טובה לא פחות, עם עשרה ניצחונות רצופים בליגה והפסדה האחרון היה בתחילת חודש ינואר.


מלבד ראפיניה הברזילאי שמושבת כבר מחודש נובמבר לאחר קבע ברצועה הצולבת, ברצלונה נהנית מסגל מלא עשויה לעלות עם שתי המכירות הגדולות ביותר בתולדות ליברפול בחלק ההתקפי – לואיס סוארס שעזב את הקבוצה ביולי 2014, ויפגוש לראשונה את המועדון האנגלי ופליפה קוטיניו ששיחק עד אמצע העונה שעברה בליברפול וגם הוא יפגוש את האקסית לראשונה.



יפגוש לראשונה את ליברפול מאז העזיבה ב-2014. לואיס סוארס (Gettyimages)


בנוסף לצד השחקנים הדרום האמריקאים, מלך שערי ליגת האלופות ליאו מסי שכל כך אוהב לכבוש נגד קבוצות אנגליות, יחפש את שערו הראשון נגד ליברפול. הפרעוש כבש 24 שערים מול קבוצות הפרמיירליג אבל בצמד המשחקים נגד ליברפול בשנת 2007 הוא לא השכיל לכבוש באותה עונה הקבוצה הודחה מהמפעל כבר בשלב שמינית הגמר, וזאת למעשה הקבוצה האנגלית היחידה שלא כבש מולה.


אגב, עוד אתמול אמר קלופ כי ה"קאמפ נואו הוא אצטדיון גדול ומיוחד, אבל ממש לא מקדש כדורגל", ובמועדון הרשמי של ברצלונה בטוויטר בחרו לענות לו: "הבית שלנו, המקדש שלנו, המצודה שלנו" עם סרטון של הקאמפ נואו.


This is Camp Nou
Our home. Our temple. Our fortress.⚔
#BarçaLFC
#WeColorFootballpic.twitter.com/UnmX7GSK80

— FC Barcelona (@FCBarcelona) April 30, 2019


ארנסטו ואלוורדה דיבר הערב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "ליברפול היא קבוצה חזקה מאוד שלוחצת חזק. יהיה מאוד קשה לנצח אותה. המטרה היא כמובן לנצח את המשחק אבל חשוב שלא נספוג. אנחנו צריכים לעשות שני משחקים טובים ואסור לנו לספק תוצאות רעות, אחרת נודח מהמפעל".



"יהיה מאוד קשה לנצח את ליברפול". ארנסטו ואלוורדה (Gettyimages)


איוון ראקיטיץ' הוסיף: "אנחנו בטוחים ובעצמינו ולהוטים לקראת המשחק, הקבוצה מחוברת מאוד ואנחנו רוצים ללכת על כל התארים. יש לנו רצון עז לנצח, מאוד חשוב לנו לכבוש במשחק ולא לספוג שער חוץ".


על המפגש הצפוי של סוארס וקוטיניו נגד קבוצתם לשעבר אמר: "אני בטוח שהם מודים לליברפול ולקהל, זה יהיה משחק מיוחד עבורם, אני מאמין שהם יוכלו ליהנות מחר עם ברצלונה".


הקרואטי התייחס גם לבלם ליברפול וירג'יל ואן דייק: "הוא אחד הבלמים הטובים בעולם, יש לי הרבה כדור אליו ולא במקרה הוא זכה בשחקן העונה באנגליה. כל ההגנה של ליברפול מאורגנת היטב".



ראיטיץ' רוחש כבוד לוואן דייק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי