קלופ עקץ :"גווארדיולה לא היה בגמר האלופות הרבה זמן"

פירמינו עם קלופ
פירמינו עם קלופ | Gettyimages

מנג'ר ליברפול אישר במסיבת עיתונאים לפני היציאה למדריד שפירמינו יהיה כשיר למפגש נגד טוטנהאם, בעוד קייטה הפצוע לא יתאושש בזמן. וגם: תגובתו לדברי מנג'ר מנצ'סטר סיטי, לפיו זכייה בפרמיירליג חשובה יותר

(גודל טקסט)
מאמן ליברפול יורגן קלופ נתן היום (שלישי) עדכון על מצבת הפצועים של המייטי-רדס, במסיבת עיתונאים לקראת גמר ליגת האלופות נגד טוטנהאם בשבת הקרובה. מחד, המנג'ר הגרמני אישר סופית כי נאבי קייטה שנפצע במפשעה בחצי הגמר הראשון נגד ברצלונה, לא יעמוד לרשותו במפגש נגד טוטנהאם. מאידך, רוברטו פירמינו שהיה מחוץ לפעילות בשבועות האחרונים, יהיה כשיר ויחזור לסגל לקראת ההתמודדות.


"לנאבי אין סיכוי לחזור לכשירות בזמן, אבל קצב ההחלמה שלו טוב", אמר קלופ. לגבי החלוץ הברזילאי, הוא הוסיף: "בובי התאמן, הענקנו לו מנוחה ומחר הוא יערוך אימון נוסף. כל מה שראינו ממנו היה טוב. הוא יהיה בסדר, אני בטוח". המאמן בירך על הפרש שלושת השבועות בין מחזור הסיום באנגליה לגמר ליגת האלופות: "אם תשאלו אותי מה אני מעדיף – שלושה ימים או שלושה שבועות, אני בוחר שבועות. זה אמנם איפשר לפצועים של טוטנהאם לחזור לכשירות, אבל גם פירמינו היה זקוק למנוחה".


האיש על הקווים בליברפול התייחס למשחק הגורלי בשבת: "לא מופתע שהגענו עד לכאן. אנחנו שילוב של אופי, פוטנציאל וניסיון. יכולנו גם לזכות בפרמיירליג ופספסנו את זה בקצת. הוצאנו מעצמנו המון, כעת אנחנו חייבים להאמין בקבוצה ולשחק עם ביטחון. זה נהדר עבורנו לחזור לכאן, היינו נואשים לזה. היינו מתוסכלים אחרי קייב (שם שוחק הגמר האחרון, בו הפסידו האדומים לריאל מדריד), המטרה הייתה לחזור לגמר. אני שמח לתת לחבר'ה האלה את ההזדמנות לזכות במשהו".




קלופ שלח גם עקיצה לפפ גוארדיולה, שטען לא פעם כי זכייה בליגה המקומית חשובה יותר מהצלחה בליגת האלופות: "פפ חייב להגיד את זה", אמר הגרמני, "כי הוא לא היה בגמר ליגת האלופות כבר כמה זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי