שאקירי: "רוצים לנצח בשביל קלופ. זה מגיע למועדון ולאוהדים"

ג'רדאן שאקירי עם יורגן קלופ
שרדאן שאקירי עם יורגן קלופ | Gettyimages

קשר ליברפול מתכונן לגמר ליגת האלופות: "רוצה להרגיש את האמוציות כמו ב-2013, אבל הפעם זה יהיה יותר מיוחד". על מאמנו: "הוא איש חיובי, תמיד רגוע". על היריבה: "טוטנהאם שייכת לטופ והם הוכיחו את זה"

(גודל טקסט)

רגע האמת מתקרב. עונת 2018/19 בכדורגל האירופי תגיע מחר (שבת) לסיומה עם גמר ליגת האלופות מהמפתיעים שנראו פה לאחרונה, באחת העונות המדהימות והמרגשות שידע המפעל. ליברפול וטוטנהאם ייפגשו בוונדה מטרופוליטנו לקרב על כל הקופה, שבסיומו תוכרז אחת מהן אלות אירופה.

לטוטנהאם זו תהיה ההופעה הראשונה בגמר, אבל עבור המייטי רדס מדובר במעמד מוכר. רק לפני שנה הם היו שם, אבל הגביע עם האוזניים הגדולות נמנע מהם על ידי ריאל מדריד. ניצחון על יריבתם לפרמייר ליג יהיה פיצוי על המשחק ההוא ועל אובדן האליפות במירוץ הדרמטי נגד מנצ'סטר סיטי.

מי שלא היה שותף לגמר האחרון הוא ג'רדאן שאקירי, שהגיע לליברפול רק בתחילת העונה מסטוק. אבל זה לא שהוא זר לגמר ליגת האלופות – לפני שש שנים הוא זכה בה עם באיירן מינכן – והוא לא מפחד ומוכן להוכיח שהוא ראוי להרכב של המרסיסייד. שאקירי התראיין לאתר "Talksport" ודיבר על ההרגשה לפני המשחק ועל ההיערכות של יורגן קלופ ושחקניו לאחד המשחקים הגורליים ביותר שלהם בעשור האחרון אם לא הגורלי שבהם.

שאקירי.
שאקירי. "צריך לסיים את העונה בטעם מתוק" (Gettyimages)

"עשינו עונה נפלאה, ועכשיו צריך לסיים אותה בטעם מתוק עם הגמר הזה", אמר שאקירי, "נעשה הכל כדי לזכות בתואר, זה מגיע למועדון, זה מגיע לאוהדים וזה מגיע לשחקנים. זה יהיה משהו ממש מיוחד אם נזכה".

היריבה: "טוטנהאם זו קבוצה מהטופ העולמי, הם הראו לעולם כמה הם טובים. זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו. אלה רק 90 דקות והכל יכול לקרות".

האם זה המשחק הגדול בקריירה שלו: "קשה להגיד. זה בטוח אחד הגדולים, כי זה משחק מיוחד. אני רוצה להרגיש שוב את האמוציות האלה, במיוחד בשביל ליברפול כי המועדון הזה חיכה הרבה זמן".

יורגן קלופ. יאבד את תדמית הלוזר? (Gettyimages)
יורגן קלופ. יאבד את תדמית הלוזר? (Gettyimages)

שאקירי ניצח בגמר של 2013 את יורגן קלופ, שאימן אז את בורוסיה דורטמונד. המאמן הגרמני זכה לתדמית של לוזר אחרי שני הפסדים בגמר, עם דורטמונד וליברפול, ומקווה להסיר מעצמו את המדבקה מחר.

"הוא תמיד רגוע", אמר שאקירי על מאמנו, "אנחנו צמיד נהנים במהלך ואחרי האימונים. הוא אדם חיובי. הוא עושה הכל עבורנו ואנחנו נותנים לו הכל בחזרה. אנחנו רוצים לנצח בשבילו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי