סלאח: "להגיע לרמה הזו – בלתי נתפס". קלופ: "הרגע הכי גדול"

ליברפול אלופת אירופה
ליברפול אלופת אירופה | Gettyimages

הכוכב חגג אחרי ה-0:2 של ליברפול על טוטנהאם: "מאושר, כולם שמחים, שיחקנו יוצא מן הכלל". אלכסנדר-ארנולד: "אנחנו אלופי אירופה - הגשמתי חלום ילדות". המאמן: "ראיתם פעם קבוצה שנלחמת בצורה כזו?"

(גודל טקסט)
"אני מאושר, כולם שמחים, אני חושב שהקבוצה שיחקה יוצא מן הכלל", כך אמר הלילה (שבת) מוחמד סלאח לאחר שליברפול זכתה בליגת האלופות עם 0:2 בגמר על טוטנהאם מפנדל מוצלח שלו (2) ושער נוסף של דיבוק אוריגי (87) המחליף.


סלאח הנרגש הוסיף: "הגעתי מכפר צנוע לקהיר ועכשיו הפכתי לשחקן מצרי ברמה כזו – זה בלתי נתפס עבורי. הקרבתי לא מעט במהלך הקריירה שלי ואני מאושר. כל הקבוצה הייתה בשיאה הערב".


יורגן קלופ, שזכה בתואר ראשון מאז מונה למנג'ר ליברפול, סיכם: "זה הערב הטוב ביותר בקריירה שלי. אני מאושר עבור השחקנים שלי, אנשי המועדון, האוהדים והמשפחה שלי – שסבלה איתי ומגיע לה יותר מכולם. ראיתם פעם קבוצה שנלחמת בצורה כזו? אליסון גורם לדברים מסובכים להיראות פשוטים. התואר הזה אמנם לא הגיע מהר, אבל אנחנו מתפתחים וזה חלק חשוב במסע שלנו".
"קשה לתאר את התחושה במילים", אמר מגן ליברפול טרנט אלכסנדר-ארנולד. "אני חושב שהיינו ראויים לתואר הזה, במיוחד אחרי כל מה שעברנו העונה. לא שיחקו טוב? עשינו עונה מיוחדת ועכשיו אנחנו אלופי אירופה. הגשמתי חלום ילדות".




אלוף אירופה בפעם הראשונה. יורגן קלופ (Gettyimages)

 ליברפול אלופת אירופה בפעם השישית בתולדותיה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי