המפגש ממנו תצא יריבת מכבי ת"א: רק 0:1 לאסטנה על קלוז'

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אתר מכבי תל אביב

מוקדמות ליגת האלופות: שער של הבלם יבגני פוסטניקוב (63) לאחר כדור קרן העניק למארחת מקדמה לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא ברומניה. האורחת נפלה מהרגליים במחצית השנייה והכושר העדיף של הקזחים הכריע

(גודל טקסט)
הסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך עם שמונה משחקים, כאשר הראשון שבהם הסתיים ב-0:1 דחוק של אסטנה על קלוז' בקזחסטן. מכבי תל אביב, כידוע, ממתינה למנצחת בשלב הבא.


בעוד עבור קלוז' זה היה המשחק הרשמי השני של העונה אחרי שהיא נוצחה במפתיע בסופר-קאפ הרומני, אסטנה הגיעה להתמודדות כפייבוריטית ברורה כאשר היא שיחקה כבר 19 משחקים במסגרת הליגה בקזחסטן.


המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים מסוכנים, אולם בדקה ה-63 היה זה הבלם הוותיק יבגני פוסטניקוב שדחק מקרוב לאחר כדור קרן וסידר לאסטנה מקדמה לקראת הגומלין שייערך בעוד שבוע ברומניה.




למרות היעדרותו של מלך השערים שלה ג'ורג' טוקודאן, קלוז', במדיה משחק אקס הפועל באר שבע אובידיו הובאן שרשם הערב 76 דקות, החזיקה מעמד במשך יותר משעה, אבל בסופו של דבר כושר המשחק של אסטנה היה זה שהכריע וקבע שהרומנים יחזרו הביתה בעמדת נחיתות.


במשחק נוסף שנערך היום, ניר ביטון פתח והשלים 90 דקות בהרכב סלטיק, שניצחה בחוץ 1:3 את פ.צ. סראייבו הבוסנית ובעצם הכריעה כמעט סופית את הדו קרב בין השתיים, עוד לפני הגומלין בסקוטלנד. מייקל ג'ונסטון, אודסון אדוארד וסקוט סינקלייר כבשו את השערים של הירוקים-לבנים, מיועדנו מירקו אורמוש כבש את השער המצמק לזכות המארחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי