צפו בתקציר: צ'יבוטה בישל, לודוגורץ הפסידה 2:1 לפרנצווארוש

שחקני פרנצווארוש חוגגים
שחקני פרנצווארוש חוגגים | ATTILA KISBENEDEK/AFP/Getty Images

הליגיונר פתח לצד דן ביטון בהרכב הקבוצה הבולגרית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות ורשם מסירה נהדרת לסווירצ'וק (31) , אך לא הצליחו לנצח את המארחת בשל שער (6) ובישול (65) של אנגואן

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

העונה האירופית החלה באופן רשמי, ומוקדמות ליגת האלופות כבר במלוא התנופה. היום (רביעי) נערך הסבב השני של משחקי הסיבוב הראשון עם שמונה משחקים, כשאת מרכז תשומת הלב – במיוחד כאן בארץ – תפס המפגש בין פרנצווארוש ללודוגורץ.

שני הליגיונרים, דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, פתחו בשורות לודוגורץ שרצתה להתחיל ברגל ימין את המסע לעבר הופעה שלישית בתולדותיה בשלב הבתים. אבל המארחת, שזכורה לקהל הישראלי מהשנה שעברה אז הודחה בשלב הזה על ידי מכבי תל אביב, פתחה חזק ובעידוד הקהל המאסיבי שהגיע עלתה ליתרון כבר בדקה השישית. גררו לוברנצ'יס הגביה לתוך הרחבה, וטוקמאצ' אנגואן נגח פנימה.

הקבוצה הבולגרית לא ויתרה, והרגע הגדול של צ'יבוטה הגיע בדקה ה-31 כשהוא מצא בכדור נהדר את ג'ייקוב סווירצ'וק והאחרון כבש את השוויון. האורחת ניסתה להתעודד מהתוצאה, אבל נרדמה במחצית השנייה ואיפשרה לאנגואן (65) להוסיף בישול, פעם עם כדור רוחב לאולכסנדר זובקוב שקבע 1:2. 'ציבוטה השלים 90 דקות, ביטון הוחלף בדקה ה-66.

שתי הקבוצות ייפגשו בשבוע הבא לגומלין, ושער החוץ אמור לעודד את לודוגורץ, אבל היא תצטרך לעבוד קשה. הקבוצה שתעפיל תפגוש את המנצחת בין דודלאנג' לוואלטה, שאתמול נפרדו בתיקו 2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי