מאמן לודוגורץ: "נגיע לגומלין במטרה להשיג את הנקמה שלנו"

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | לודוגורץ, האתר הרשמי

בעקבות ה-2:1 לפרנצווארוש, סטואב העביר מסר לדן ביטון, מאוויס צ'יבוטה ושחקניו: "יש לי דברים לחשוב עליהם". הצמד זכה למחמאות על המהלך שהוביל לשער החוץ, סרגיי רברוב שמאמן את אלופת הונגריה: "זו התחלה טובה"

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

לודוגורץ, אלופת בולגריה מחוזקת בשני שחקני הרכש הטריים דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, פתחה אמש (רביעי) את קמפיין מוקדמות ליגת האלופות עם הפסד חוץ 2:1 לאלופת הונגריה פרנצווארוש, אבל למרות זאת הבולגרים מעודדים לאור שער החוץ שכבשו בהובלת צמד שחקני החיזוק מליגת העל.

"הפסד מתקבל, אבל לודוגורץ נפלה מפרנצווארוש", קמפיין אירופי חדש נפתח עם הפסד", "הפסד שעדיין מציב את לודוגורץ בעמדת עלייה", אלו הן רק חלק מהכותרות בבולגריה בבוקר שאחרי ה-2:1. כידוע, כבר בדקה השישית המקומיים עלו ליתרון, אלא שכעבור 25 דקות חטיפת כדור באיזור מסוכן הסתיימה בהכנסת כדור נפלאה של ביטון לצ'יבוטה, הבעיטה של האחרון נהדפה למרכז הרחבה וספק מעמדת נבדל הצליח הפולני יאקוב וירצ'וק לאזן. בדקה ה-65 שער של אולכסנדר זובקוב קבע את תוצאת המשחק.

ביטון היה הראשון שהוחלף במשחק, אחרי 66 דקות הוא סיים את דרכו, בעוד צ'יבוטה – שאחרי שערו בסופרקאפ הבולגרי כעת "בישל" – השלים 90 דקות. השניים זכו לביקורת חיובית על אותו מהלך משותף שהוביל לשער השוויון, אך מובן שיכולת הקבוצה הייתה רחוקה מלהרשים את התקשורת הבולגרית, על אף שאין עוררין על כך שמדובר בהגרלה קשה עבור לודוגורץ, קבוצה מדורגת, למשחק בסיבוב המוקדמות הראשון. יש לציין גם שביטון איבד כדור שגרם לשער הונגרי, דבר שכנראה עלה לו ביציאה מכר הדשא.

מאמן לודוגורץ סטויצ'ו סטואב העביר מסר בעקבות ההפסד: "היו לנו בעיות במונחים הגנתיים, זו הייתה הופעה פחות טוב מאשר נגד פלובדיב (בסופר קאפ). היה שלב שאיבדנו את השליטה בחצי השני וספגנו שער שני. אני רוצה לשפר את המשחק ההגנתי שלנו ושנהיה חדים יותר מול השער. פרנצווארוש תגיע לרזגארד אחרי ניצחון ואנחנו מצדנו נחפש ניצחון בבית שלנו. יש לנו עוד שבוע ויש לי דברים בראש לחשוב עליהם, נגיע בגישה הנכונה כדי להשיג את הנקמה שלנו".


דן ביטון וחבריו חוגגים את השוויון הזמני (האתר הרשמי של לודוגורץ)

שחקן ההגנה של אלופת בולגריה, גיאורגי טרזייב, הצהיר: "פרנצווארוש לא קבוצה רעה, אבל אנחנו צריכים להצטער על מה שהיה. ספגנו שערים נאיביים, הגענו לאיזורים מסוכנים ולא ניצלנו את זה ולא השגנו מספיק. אני לא חושב שהם הגיעו למצבים מסוכנים, אבל יש לנו עכשיו משחק גומלין כדי להוכיח שאנחנו טובים יותר ולהדיח אותם. נצטרך להשתפר בהגנה, אבל בבית, מול אצטדיון מלא בתקווה, אנחנו נצליח. כשאתה מחמיץ אתה נענש, תפקידנו יהיה להראות לכולם את הפנים של אלופת בולגריה".

מאמן פרנצווארוש הוא חלוץ העבר סרגיי רברוב, מי שבשנות התשעים כיכב בדינמו קייב וממנה עבר לטוטנהאם. בסיום המשחק הוא טען: "זו התחלה טובה לעונה, אבל אני לא שמח כי יש לנו עוד גומלין לעבור. לא ניצחנו בתוצאה גבוהה אולי, אבל אני שמח ממה שהשגנו. אולי זה לא בדיוק מה שרצינו, אבל הקבוצה נתנה את הכל וניצחה. אני בטוח שלודוגורץ תבצע שינויים בגומלין וזה טוב שאנחנו מכירים יותר את היריבה. חבל שספגנו שער כתוצאה מחוסר ריכוז, אבל אסור לנו לשכוח שפגשנו את אלופת בולגריה, קבוצה שתמיד משתתפת בליגת האלופות או בליגה האירופית. היה משחק כדורגל טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי