שכטר: "במפגשים האלה אין יתרון לקבוצה שמארחת את הגומלין"

איתי שכטר
איתי שכטר | אודי ציטיאט

חלוץ מכבי תל אביב דיבר לקראת המפגש נגד קלוז' במוקדמות ליגת האלופות (20:55, ספורט1): "לפעמים משיגים תוצאה טובה בחוץ ולפעמים משיגים תוצאה טובה בבית". איביץ' מתכנן לעלות עם בלטקסה בהגנה לצד פיבן ואמאדור

(גודל טקסט)

האלופה מכבי תל אביב תפתח הערב (רביעי 20:55, שידור ישיר בספורט1) את הקמפיין האירופי שלה כשתתארח אצל קלוז' אלופת רומניה, במסגרת משחקי סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. הצהובים ערכו אמש את האימון המסכם באצטדיון קונסטנטין ראדולסקו בו יערך המשחק וינסו להעביר את ההכרעה לגומלין בנתניה ביום שלישי הבא.

אחת המטרות העיקריות שסומנו לקראת המשחק, מעבר לרצון הברור לנצח את המשחק או לפחות להשיג תיקו, היא הבקעת שער חוץ אחד או יותר, שיעזרו כמובן להכריע את ההתמודדות בסיכום שני המשחקים.

"הקבוצה הרומנית זו קבוצה חזקה מאוד, היא אלופת רומניה", אמר החלוץ איתי שכטר לקראת המשחק. "קלוז' היא קבוצה מאוד מאורגנת ומסודרת, עם שחקנים בעלי נסיון, חלק קדמי מאוד מסוכן ונצטרך לבוא מאוד מוכנים למשחק הזה. ראינו את המשחק הראשון והשני שלהם. בבית שלה, קלוז' קבוצה ביתית וחזקה. הם עשו עבודה מצוינת. נבוא לעשות תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לבית שלנו".

שכטר לצד איביץ'.
שכטר לצד איביץ'. "מי שתעשה טעות עלולה לשלם על כך באי העפלה" (אודי ציטיאט)

האם העובדה שהמשחק הראשון בחוץ היא יתרון לצהובים: "בהתמודדויות האלה, אין יתרון בדברים האלה. לפעמים אתה משיג תוצאה טובה בחוץ ולפעמים אתה משיג תוצאה טובה בבית. נצטרך להיות מוכנים לכל דקה במשחק. אלו שתי קבוצות שוות, שבכל רגע נתון מי שתעשה טעות, עלולה לשלם על זה באי העפלה. נעשה הכל לבוא מרוכזים ומוכנים מהדקה הראשונה במשחק פה ועד הדקה האחרונה במשחק בישראל".

על היריבה: "יש להם שחקנים מסוכנים בחלק הקדמי, חלוץ וכנף שמאל. יש להם קישור עם הרבה ניסיון והם קבוצה חזקה יותר משחקן כזה או אחר".

המאמן ולדימיר איביץ' יחסר את הקפטן הפצוע שרן ייני ואת המגן השמאלי אנריק סבוריט, כאשר גם עומר אצילי, אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' הפצועים לא יהיו בסגל. לעומתם, הצטרפו לנסיעה שני שחקני הרכש החדשים המגן הפורטוגלי אנדראה ג'ראלדש והחלוץ היהודי-אנגלי ניק בלקמן, ששיתפו יחד פעולה במדי ספורטינג גיחון הספרדית בעונה שעברה וכעת יאחדו כוחות שוב מחדש, במדים הצהובים של אלופת ישראל.

אימון מכבי תל אביב. התלבטות בין מיכה, ריקן ואופאדו (אודי ציטיאט)
אימון מכבי תל אביב. התלבטות בין מיכה, ריקן ואופאדו (אודי ציטיאט)

על פי חלק מהתרגולים באימון המסכם עשוי איביץ' לפתוח במערך מעובה בחלק האחורי עם שלושה בלמים, כאשר מתן בלטקסה יפתח כבלם שלישי לצדם של שחר פיבן וז'איר אמאדור. אופציה נוספת היא להוסיף קשר נוסף במרכז השדה על מנת להתמודד עם חוליית הקישור הרומנית, שבעיקר במשחקי הבית מפעילה לחץ גדול מאוד על הקישור של היריבה.

בחלק הקדמי נראה שמקומן של יונתן כהן מובטח, ועל שתי משבצות הרכב נוספות מתמודדים דור מיכה, אבי ריקן וצ'יקו אופאדו. בעמדת החלוץ עשוי שכטר לקבל עדיפות על פני ארון שוינפלד, שפתח במשחק "אלוף האלופים" ואף כבש את שער הניצחון.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, שחר פיבן, ז'איר אמאדור, מתן בלטקסה (אופיר דוידזאדה), דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, דור מיכה (צ'יקו אופאדו), יונתן כהן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי