פטרסקו: "מזל רע שקיבלנו את מכבי ת"א, אבל אנחנו מוכנים"

שחקני מכבי תל אביב נגד קלוז'
שחקני מכבי תל אביב נגד קלוז' | אודי ציטיאט, קלוז'

דן פטרסקו טען במסיבת העיתונאים בנתניה לקראת הגומלין (שלישי, 19:45 בספורט4): "החום בישראל כבד וזה יכול לשחק לטובתם, הם רגילים לתנאים". המגן מיחטאי בוטאן: "אעשה את הכל בשביל לשחק בליגת האלופות"

(גודל טקסט)
בשל החשש מעומס החום הכבד, קלוז' הקדימה את הגעתה ונחתה כבר אתמול בישראל. הערב קיים המאמן דן פטרסקו את מסיבת העיתונאים המסורתית באצטדיון בנתניה ומיד לאחר מכן ערכה הקבוצה את האימון המסכם בדלתיים סגורות לבקשת המאמן, אבל בהחלט ניתן היה לראות, לשמוע ולהבין שנושא החום מעסיק את אלופת רומניה לקראת הגומלין אליו היא מגיעה ביתרון 0:1 (שלישי, החל מ-19:45 בספורט4).


במסיבת העיתונאים באצטדיון בנתניה אמר המאמן פטרסקו: "צפיתי במכבי תל אביב מקרוב, זו קבוצה חזקה מאוד שיש לה יתרון מאוד גדול בבית בזכות האוהדים, שדוחפים את הקבוצה ומלחיצים את השופטים. סיכויי ההעפלה די שווים".

עוד אמר פטרסקו: "החום כאן כבד וזה יכול לשחק לטובת מכבי, השחקנים שלה רגילים יותר לתנאים האלה. היה לנו מזל רע בהגרלה, יכולנו לפגוש יריבה קלה יותר, אבל אנחנו מוכנים לגומלין וניתן את הכל".


המאמן גם התייחס לכוכב שלו ג'ורג'ה צוקודאן ששב לאימונים השבוע: "הוא השחקן הכי טוב שלנו ולקבוצה קשה בלי השחקן הכי טוב שלה. אני לא יודע עוד אם הוא יהיה על כר הדשא מן הפתיחה או שנשלב אותו רק במהלך המשחק, זה מפגש שהפרטים הקטנים יכריעו את התוצאה ועלינו להיות ממושמעים".



שחקני קלוז' בשבוע שעבר (אודי ציטיאט)

 

עוד קודם לכן היה זה מיחאי בוטאן, מגן הרכש של קלוז' שדיבר במולדתו לקראת הגומלין: "אני שחקן רציני מאוד ששואף להשיג את המטרות והשאיפות שלי שהן להעפיל לשלב בתים במסגרת אירופית ולזכות באליפות רומניה".


בוטאן (22), שהצטרף במהלך הקיץ מאסטרה ג'יורג'יו, סיפר מדוע בחר בקלוז' ולא בדינמו בוקרשט או בקבוצות נוספות שהתעניינו בו ואף הציעו לו יותר כסף: "ההצעות האחרות היו טובות יותר מבחינה כלכלית, אבל רציתי להגשים את החלום שלי – לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות ואני אעשה הכל בשביל שזה יקרה".


המגן הצעיר החמיא למאמנו: "לעובדה שקלוז' מודרכת על ידי דן פטרסקו הייתה משמעות גדולה עבורי, הרי הוא היה המגן הטוב ביותר בתולדות הכדורגל הרומני וזה כבוד גדול עבורי להתאמן תחת מישהו מדור הזהב. זה יתרון גדול בשבילי, הוא יכול לתת לי טיפים שיעזרו לי להתפתח מבחינה אישית ומבחינה מקצועית. יהיה קשה לשחזר את מה שהוא עשה בקריירה, אבל אני מקווה שלפחות אתקרב לכך".



מיחאי בוטאן. בחר בקלוז' בגלל ליגת האלופות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי