דריכות במכבי ת"א: "נצטרך להיות מרוכזים בשני צדי המגרש"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

הצוות המקצועי הזהיר את השחקנים מפני ספיגת שער מוקדם, שיקשה על המשימה. בלקמן וריקן צפויים לפתוח במקום אופואדו וכהן. במועדון יודעים שהעפלת שלב תכניס הרבה כסף, מעבר להצלחה המקצועית

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין נגד קלוז' הרומנית הערב (שלישי, 19:45, שידור ישיר בספורט4) במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. הצהובים, שנוצחו 1:0 במשחק הראשון, חולמים לנצח ולבצע מהפך הערב כאשר סלטיק הסקוטית כבר מחכה למעשה בסיבוב הבא, אחרי שהביסה 5:0 את נומה קאליו בשבוע שעבר.

מעבר להצלחה המקצועית שהיא תהווה, במועדון יודעים שעליית שלב במוקדמות תכניס לקופת המועדון כשלושה מיליון ש"ח נוספים. המענק מאופ"א על הישג שכזה עומד על 280 אלף יורו (1.2 מיליון ש"ח) ועל כך יש להוסיף הכנסות ממכירת כרטיסים וזכויות שידור, כך שמעבר לרצון להתקדם במפעל היוקרתי, יש גם הרבה כסף על הפרק.

בפן המקצועי, נראה שהמאמן ולדימיר איביץ' ייתן לדור מיכה את המפתחות בקישור, כאשר ניק בלקמן ואבי ריקן יקבלו עדיפות בכנפיים על פני צ'יקו אופואדו, יונתן כהן ואלירן עטר. שרן ייני, שסובל מקרע חלקי בשריר התאומים לא ייכלל בסגל, כמו גם אנריק סבוריט ועומר אצילי.

בקבוצה ישמחו להבקיע שער מוקדם שיפתח את המשחק, אבל הצוות המקצועי הזהיר במהלך האסיפה הטקטית מפני ספיגת שער שיהפוך את המשימה למורכבת מאוד: "נצטרך להיות מרוכזים בשני צדי המגרש, מצד אחד לא לספוג שער ומצד שני לנצל את מצבי ההבקעה שנגיע אליהם", אמר גורם בקבוצה. למעלה מ-11 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם ביציע הערב ובמועדון מקווים שאצטדיון נתניה יהיה מלא.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, ז'איר אמאדור, שחר פיבן, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, אבי ריקן (יונתן כהן), ניק בלקמן (צ'יקו אופאדו), איתי שכטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי