אלחמיד סחט מחמאות: "לא נתן לשום דבר לעבור אותו"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | טוויטר

הישראלי זכה לשבחים מאוהדי סלטיק, שתולים בו תקוות גדולות כבר אחרי משחקו השני בלבד בקבוצה. השחקן אמר לאחר המשחק: "יהיה קרב גדול בסלטיק פארק, אבל עם התמיכה של האוהדים שלנו אנחנו צריכים לנצח ולעלות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
חאתם עבד אלחמיד רק הגיע לסלטיק וכבר מפיח תקווה גדולה בלבבות האוהדים. היכולת של הליגיונר הטרי ב-1:1 נגד קלוז' אמש (רביעי) קטפה מחמאות גדולות מצד התומכים הירוקים-לבנים, שהדגישו אותו כאחת הנקודות החיוביות של הערב: "הישראלי סיפק תצוגת דומיננטיות באגף ימין ולא נתן לשום דבר לעבור אותו במשך כל הערב", נכתב בסקוטלנד, "הוא היה שקט עם הכדור והפגין פעם נוספת מהירות ועוצמה לאורך הקו".


אלחמיד קיבל כמובן קרדיט על הבישול שלו לג'יימס פורסט, שבלעדיו "יכולנו לעזוב את רומניה עם תוצאה הרבה פחות חיובית", כך נכתב. אקס הפועל באר שבע זכה לשבחים על כך שהוכיח את יכולתו לשחק ברמה גבוהה, במיוחד לאור העובדה שזה היה משחקו השני בלבד בקבוצה הסקוטית. באחד מאתרי האוהדים של סלטיק כתבו שהוא חייב לקבל את חולצת ההרכב עד שיוכח אחרת, אך האלופה צריכה להנחית שחקן נוסף בעמדה זו שיספק לו תחרות.


לאחר המשחק, השחקן עצמו אמר לאתר הרשמי של סלטיק: "התוצאה טובה עבורינו. אנחנו צריכים להגיע מוכנים למשחק הבא בבית, יהיה שם קרב גדול אבל אני חושב שבסלטיק פארק, עם התמיכה של האוהדים שלנו, אנחנו צריכים לנצח ולעלות לפלייאוף".












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי