דל בוסקה: "ניימאר מלא בבולשיט אבל הוא טוב מאמבפה"

קיליאן אמבפה, ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

מאמן ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר התראיין לאחר הענקת תואר "The Best" ואמר: "מסי עבורי הוא הגדול בהיסטוריה, מבלי לגרוע מרונאלדו. עוד סיפר כי לא יחזור לאמן ("הגעתי מקומות הטובים ביותר")

(גודל טקסט)
מאז פוטר מנבחרת ספרד בסיום יורו 2016 המאכזב בו הודחה הנבחרת על ידי איטליה בשלב שמינית הגמר, ויסנטה דל בוסקה רחוק מאור הזרוקים והודיע כי לא יחזור לאמן, אולם האיש שהוביל את הסלקסיון לזכייה היסטורית במונדיאל ורשם הצלחה גדולה גם בריאל מדריד – תמיד איש שיחה מרתק. הספרדי (68) התראיין לרדיו "קדנה סר" בספרד וסקר את השחקנים הטובים ביותר בעולם בתקופה הזו.


השחקן הטוב בכל הזמנים: "ליאו מסי הוא הטוב ביותר מבחינתי, הטוב בהיסטוריה, אבל מבלי לגרוע מכריסטיאנו רונאלדו. בשנה שעברה היו כאלה שהעזו לומר שהוא נחלש, שלא נורא שהוא עזב את ריאל מדריד. ברור לכם שזו טעות. למסי וכריסטיאנו אין גבולות".


ניימאר או אמבפה:" לאמבפה יש איכויות להפוך ליורש של כריסטיאנו ומסי, אבל הוא עדיין צריך לחדד את המשחק שלו. אני מעדיף כרגע את ניימאר כשחקן. הוא עושה הרבה שטויות והוא רחוק מלהיות דוגמא, אבל כשחקן הוא נהדר".




המשבר של ברצלונה: "ארנסטו ואלוורדה מאמן מצוין והוא יחזיר את המצב לקדמותו, הוא ידחוף את ברצלונה קדימה. ג'רארד פיקה הוא ילד טוב וממושמע בניגוד למה שאומרים. אנסו פאטי? החוצפה והביטחון שלו הם חריגים לילד כה צעיר, הכדורגל הספרדי הוליך להרוויח שחקן גדול שהיה כמעט כל חייו בספרד".


על נבחרת ספרד: "אין לי מילים כדי לתאר את העצב כלפי מה שקרה ללואיס אנריקה. רוברטו מורנו? נשארתי לדבר איתו, הוא משוכנע שהוא יצליח".


לא יחזור לאמן: "זה לא יקרה, מספיק. אני לא מתגעגע בכלל לספסל וללחץ הזה. כבר הייתי בשני המקומות הכי טובים בעולם – אימנתי בריאל מדריד ובנבחרת ספרד וקצרתי הצלחות"



דל בוסקה עם גביע העולם (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי