בתום משחק מטורף: 3:4 לליברפול על זלצבורג, שער ניצחון לסלאח

מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו
מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו | Clive Brunskill/Getty Images

אלופת אירופה כבר הוליכה 0:3 בדקה ה-36 משערים של מאנה, רוברטסון וסלאח, אך האוסטרים חזרו בענק בדקה ה-60, לפני שהמצרי קבע את תוצאת המשחק. וגם: צ'לסי ניצחה 1:2 את ליל, אייאקס הביסה את ולנסיה

(גודל טקסט)

המחזור השני של ליגת האלופות ננעל היום (רביעי) בצורה סופר דרמטית. מוקדם יותר הערב, החברות האחרות בבית של אלופת אירופה, גנק ונאפולי נפרדו בתיקו 0:0 , ואף אחד לא דמיין שככה יתפתח הערב באנפילד עם 3:4 של ליברפול נגד רד בול זלצבורג במשחק שהיה בו הכל.

ליברפול – זלצבורג 3:4
המארחת פתחה בצורה נהדרת את המשחק ועלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית משער של סאדיו מאנה. רבע שעה חלפה והיא מצאה את השני בזכות מבצע קבוצתי יפה שהסתיים ברגליו של אנדרו רוברטסון. חניכיו של יורגן קלופ לא הורידו את הרגל מהגז, ומוחמד סלאח כבש את השלישי מבישול של רוברטו פירמינו, שסיים את המשחק עם שלושה בישולים.

בדקה ה-39 שער מצמק של הואנג אי-צ'אן, היה הטריגר. זלצבורג ירדה להפסקה בפיגור 3:1, ועם פתיחת המחצית השנייה טאקומי מינאמינו כבש בוולה אדיר אל הרשת של אדריאן וקבע 3:2. סוף הסיפור? ממש לא. האוסטרים לחצו והיממו את אנפילד עם שוויון 3:3. בדקה ה-69, הכוכב המצרי של המייטרידס כבש את שער הניצחון וקבע את תוצאת המשחק, 3:4 שהבטיח לאלופת אירופה את הניצחון הראשון שלה העונה בליגת האלופות. במחזור הבא אלופת אירופה תתארח אצל גנק הבלגית, בעוד זלצבורג תארח את נאפולי.


ערב מטורף באנפילד (Clive Brunskill/Getty Images)

מוחמד סלאח כובש את השער הרביעי ( Alex Livesey/Getty Images)
מוחמד סלאח כובש את השער הרביעי ( Alex Livesey/Getty Images)

 

ליל – צ'לסי 2:1
פרנק לאמפרד והבלוז רשמו ניצחון בכורה בליגת האלופות עם 1:2 בחוץ על ליל והשיגו נקודות ראשונות במפעל. לאחר ההפסד לוולנסיה במחזור הפתיחה, צ'לסי ידעה שהיא חייבת ניצחון על הקבוצה הצרפתית, על מנת לא לאבד גובה במאבק על כרטיס לשמינית הגמר.

היא גם הייתה הראשונה לעלות ליתרון בדקה ה-22 מרגליו של החלוץ הנהדר תמי אברהם, שהשתלט על כדור ברחבה ובעט מקרוב פנימה. בדקה ה-35 הגיע השוויון של ליל כשוויקטור אוסימן מצא את הרשת של קפה והוריד את הקבוצות בשוויון 1:1 להפסקה.

המחצית השנייה התאפיינה בשליטה של צ'לסי שאיימה על השער ושלטה בבירור בכר הדשא. הצרפתים הצליחו לעמוד במשימות ההגנה ושמרו על התוצאה מאוזנת כמעט עד הסיום, אבל בעיטת וולה נהדרת של וויליאן מתוך הרחבה בדקה ה-78, קבעה את תוצאת המשחק והעניקה לצ'לסי ניצחון חוץ יקר. ליל מנגד, רשמה הפסד שני ברציפות לאחר, שהפסידה לאייאקס לפני כשבועיים וממוקמת אחרונה בטבלה ללא נקודות. במחזור הבא הצרפתים יארחו את ולנסיה, בעוד צ'לסי תפגוש את אייאקס אמסטרדם.


ניצחון ראשון העונה לצ'לסי בליגת האלופות (DENIS CHARLET/AFP via Getty Images)

תוצאות נוספות
זניט סנט פטרסבורג – בנפיקה 1:3
ולנסיה – אייאקס 3:0
רד בול לייפציג – ליון 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי