אביו של מנור סולומון: "לא מתחרט שהתפוצץ עם סיטי. הוא יגיע למועדון גדול"

מנור סולומון
מנור סולומון | Nick Potts - EMPICS / Contributor

אחרי השער במנצ'סטר, אביו של השחקן סיפר מלונדון: "סיטי הבהירו שישאילו אותו לשנתיים, שחטאר משחקת קבוע בצ'מפיונס. אתמול אמרתי לאשתי: לפני שנתיים שיחקנו מול סכנין, היום מול אלופת אנגליה"

(גודל טקסט)

חגיגות השער של מנור סולומון מול מנצ'סטר סיטי לא פסחו גם על המשפחה, ששוהה בלונדון וצפתה אתמול (שלישי) במשחק. מנור, בנו של יוסי סולומון שעובד במכבי פתח תקוה, זכה אתמול למאות הודעות תמיכה מאוהדי כדורגל ישראלים ובמיוחד מהמועדון בו שיחק לפני שהגיע לאירופה.

"חלום, אנחנו נמצאים בתוך חלום. החוויה היא מדהימה. נהנינו מאוד אתמול ולא יכולנו לבקש יותר. מנור רק חזר מפציעה וכבר הוכיח את עצמו", אמר האב יוסי הבוקר.

מנצ'סטר סיטי רצתה אותו, העסקה כמעט נסגרה. סגרתם מעגל?
"מנצ'סטר סיטי מאוד התעניינה, אבל גם אם היה חותם שם היו משאילים אותו לשנתיים. המטרה הייתה להחתים אותו להשאיל, אבל זה לא יצא לפועל. בסופו של דבר זה נפל על הסכומים, אבל אני לא מצטער שזה לא קרה. אני מאמין שבשלב הבא הוא יגיע לקבוצה גדולה יותר, אבל בינתיים לא רע לנו כאן. שחטאר משחקת כמעט בקביעות בליגת האלופות והחלטנו ללכת על זה".


סולומון זוכה לאהבת המשפחה באיתיחאד (Nick Potts – EMPICS / Contributor)

חושבים על היעד הבא?
"אתמול אמרתי לאשתי: לפני שנתיים היינו משחקים מול סכנין, עכשיו אנחנו מול מנצ'סטר סיטי. אני מאוד שמח. היינו גם במשחק באיטליה, אבל הרגע הזה היה מדהים בגלל השער. זאת הרגשה שאי אפשר לתאר. מנור מאוד אהוב בחדר ההלבשה, הוא נקלט כאן יפה מקצועית וחברתית. יש כאן המון ברזילאים ואוקראינים, הוא הישראלי היחיד, אבל הוא משתלב נהדר ויש לו המון חברים בקבוצה".

יש עליו לא מעט לחץ בגלל הסכומים שהושקעו בו. גם הלוזונים מחכים שיימכר
"מנור ילד עם ראש על הכתפיים, הוא עם הרגליים על הקרקע ומבין מה דורשים ממנו ומה הוא צריך לעשות. הוא לא בלחץ מהסכומים שהושקעו בו. אבי לוזון התקשר לברך, אמר שהוא מאמין שימשיך להצליח ושהוא גאווה עבור כולם. גם אני מאמין בו. היעד הבא? קודם שיוכיח את עצמו כאן. זה יגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי