הערכות: הצ'מפיונס והליגה האירופית ישוחקו רק באוגוסט

ליאו מסי, לורנצו אינסינייה
ליאו מסי, לורנצו אינסינייה | Francesco Pecoraro/Getty Images

לפי ה-"BBC" הבריטי, תאריך חזרתן של הליגות המקומיות מתעכב והסברה היא שיהיה פשוט יותר לטוס ממדינה למדינה בשלב מאוחר יותר. בכל מקרה, אופ"א משאירה את כל האופציות פתוחות ותעדיף לחכות עד לרגע האחרון

(גודל טקסט)

עדיין אין הודעה רשמית בנושא או הסכמה סופית אך הכל מצביע על כך שהמפעלים האירופאיים, ליגת האלופות וליגה אירופית (יחודשו ללא מערכת ה-VAR?), יחזרו לשגרה רק בחודש אוגוסט. כך עולה משיחה שקיימו נציגי אופ"א עם 55 הפדרציות השונות. על כך נוסף דיווח של ה-"BBC" הבריטי.

 
תאריך חזרתן של הליגות מתעכב לאט לאט, ונראה שהדד-ליין הנכון להשלימן יהיה ה-31 ביולי, ורק לאחר מכן יחזרו לפעולה ליגת האלופות והליגה האירופית, כאשר לא פחות מארבעה משחקי גומלין של שמינית גמר הצ'מפיונס טרם הושלמו: מנצ'סטר סיטי נגד ריאל מדריד, יובנטוס נגד ליון, ברצלונה נגד נאפולי ובאיירן מינכן נגד צ'לסי.
 
 
ההערכות הן שרבע וחצאי גמר התחרות האירופאיות ישוחקו בין ה-11 ל-22 באוגוסט במפגש כפול אך נשקלת כמובן אפשר למשחק בודד במיקום נייטראלי. סיבה נוספת לחידוש המפעלים באוגוסט היא הסברה כי ההקלות על מגבלות התנועה יהיו פחות מחמירות וכן הקבוצות יוכלו לטוס ממדינה למדינה. טיסות בחודשי יוני ויולי נראות לא אפשריות כרגע לאור הנחיות משרד הבריאות העולמי
 
 
בכל מקרה, אופ"א מעדיפה להשאיר את כל האפשרויות על השולחן זמן רב ככל שאפשר ועדיין אין ידיעה ברורה שהליגות אכן יגיעו לסיומן על אף כל המאמצים.




רונאלדו נגד ליון. יחכה עד אוגוסט? (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי