יו"ר הוועדה הרפואית של אופ"א: "בהחלט ניתן לחדש את העונה"

ליאו מסי, אנטואן גריזמן
ליאו מסי, אנטואן גריזמן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

פרופסור טים מאייר והגוף האחראי על הכדורגל באירופה חוששים שבאנגליה, ספרד ואיטליה יצטרפו להחלטות הממשלות בהולנד ובצרפת: "ניישם את הנהלים המחמירים ביותר כדי שנוכל לשמור על בריאות המעורבים"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שנודע כי ממשלת צרפת פועלת לביטול הליגות הבכירות באירופה, באופ"א עומדים על הרגליים האחוריות בניסיון לבלום את שינוי המגמה – אם עד לפני מספר ימים עוד הייתה אופטימיות שבשבועיים הקרובים ישובו קבוצות לאימונים בכל רחבי אירופה לקראת חידוש עונת 2019/20, אז הגיעה ממשלת הולנד והודיעה כי חל איסור על קיום משחקי כדורגל עד העונה הבאה, שלשום עשו זאת הצרפתים והחשש הוא שגם באיטליה יוותרו על הניסיון לחדש את העונה.

פרופסור טים מאייר, יו"ר הוועד הרפואי של אופ"א, התראיין אתמול בניסיון לשדר אופטימיות וטען כי "בהחלט ניתן לחדש את עונת הכדורגל", גם בתגובה לדברי בכיר בפיפ"א שטען שיש להמתין עד חודש ספטמבר עם החזרה: "בכל דיון שלנו על החזרת הליגות המקצועניות והבכירות, אנו מסתכלים על בריאות השחקנים, כל המעורבים וגם על בריאות הציבור הרחב בחשיבות עליונה. כל משחק שייערך, מארגניו יהיו אחראים ליישום כל הנהלים המחמירים ביותר כדי שנוכל לשמור על הבריאות ולהגן על המשתתפים. אם נקפיד לנהוג לפי תנאים אלו, אז בהחלט אפשר לפעול לקראת חידוש עונת 2019/20 שהופסקה".

כידוע, במקביל לליגות בצרפת ובהולנד שכבר הסתיימו בעקבות החלטות הממשלות, באנגליה ובספרד נראה שגם ראשי המדינות תומכים בחידוש עונת הכדורגל. באיטליה המצב מסובך יותר ובהנהגת המדינה ישנם מתנגדים לחידוש עונת הכדורגל, על אף שבשבוע הבא מתכננות הקבוצות לשוב לאימונים תחת הגבלות רבות.


ואן דייק, מסי ורונאלדו (JONATHAN NACKSTRAND,FABRICE COFFRINI,JOHN THYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי