נשיא אופ"א: "נשנה את חוקי הפייר פליי, כולנו באותה סירה"

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | JOHN THYS/AFP via Getty Images

צ'פרין סיפר בראיון כי בכוונתו להקל כלכלית על הקבוצות לאור משבר הקורונה, ושידר אופטימיות לקראת סיום העונה: "להערכתי 80% מהליגות יסיימו את העונה". על המפעלים האירופים: "הלו"ז בעונה הבאה לא ישתנה"

(גודל טקסט)

לאור הפסקת הליגות לאור משבר הקורונה, נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין כהרגלו ממשיך לשדר אופטמיות והיום (שישי) התראיין ב'ביין ספורט' וסיפר על התוכניות הכלכליות והמקצועיות לחודשים הבאים.

"המצב יוצא דופן ואנחנו לא נעמיד פנים שלא. נתאם את חוקי הפייר פליי הפיננסי למצב החדש, אבל טרם התקבלה החלטה סופית בנושא. אנחנו מבינים שיהיה חשוב לבוא לקראת המועדונים – בסופו של דבר, כולנו באותה סירה עכשיו".

כאמור, חוץ מההיבט הכספי, הנשיא הסלובני דיבר גם על סיום העונה הנוכחית: "יש לנו תוכנית קונקרטית לסיים את העונה האירופית. אנחנו נקבל בהבנה את הליגות שיבחרו שלא להמשיך את העונה בגלל הקורונה, אבל עדיין קבוצות הצמרת יצטרכו לשחק במוקדמות אם הן רוצות להשתתף בתחרויות של אופ"א".


"כולנו באותה סירה עכשיו" אלכסנדר צ'פרין (AFP)

"אנחנו צריכים לחכות על שהוועד המנהל של אופ"א יאשר את התאריכים, אבל אני יכול לומר שאם לא יהיו שינויים, העונה תסתיים בחודש אוגוסט. כמו שהדברים נראים אני חושב ש-80 אחוז מהליגות יסיימו את העונה".

על לוח השנה של השנה הבאה אמר: "נכון לעכשיו נראה שהלו"ז לא יושפע במיוחד, במיוחד התחרויות של אופ"א. בגלל שהוא צפוף אין יותר מדי מקום לשינויים, לגבי התחרויות הבינלאומיות קשה לומר. יש כאלה שכן בעד לדחות את הליגות מעט, אבל אנחנו סבורים שאין סיבה לשינוי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי