דיווח: אופ"א שוקלת "פורמט אקספרס" להשלמת ליגת האלופות

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ב"אס" נכתב כי בקבוצת העבודה של ההתאחדות האירופית מתכננים לעבור לשיטת נוק-אאוט החל מרבע הגמר ולהכריע בפיינל פור באיסטנבול. וגם: שלוש ערים שנבחרו לארח את היורו עשויות לוותר על הזכות

(גודל טקסט)

למרות שבחודשיים האחרונים דווח על יותר ממתווה אחד להשלמת ליגת האלופות, קבוצת העבודה שהוקמה על ידי אופ"א עובדת כעת על "פורמט אקספרס" – כך נטען היום (שלישי) ב"אס". בכלי התקשורת הספרדי נכתב כי קיים קונצנזוס בין כל חלקי הקבוצה, שמורכבת כזכור מההתאחדות האירופית, התאחדות המועדונים והליגות המקומיות.

הרעיון שהוצע הוא לחדש את המפעלים הבינלאומיים ולהשלים את המשחקים החסרים בשמינית גמר ליגת האלופות ב-6 באוגוסט, כאשר המפעל יעבור לשיטת נוק-אאוט החל משלב רבע הגמר שייפתח ב-8 באוגוסט ויוכרע בפיינל פור באיסטנבול. לוח זמנים שכזה יהיה כרוך בדחיית פתיחתה של העונה הבאה, כדי שהשחקנים ייצאו לחופשה במהלך ספטמבר וכתוצאה מכך גם משחקי ליגת האומות יידחו וקיומו של המפעל אף יעמוד בסכנה.

ישיבת חברי הדירקטוריון של אופ"א, שהייתה מתוכננת ל-27 במאי, נדחתה ביותר משבועיים ותתקיים ב-17 ביוני, זאת כדי לפנות זמן לתכנון לוח הזמנים של התחרויות, אך גם כי שלוש מתוך 12 הערים שנבחרו לאירוח היורו בשנה הבאה העלו בעיות הקשורות למגיפת הקורונה ועשויות לוותר על הזכות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי