דיווח: פרנקפורט תצטרף למאבק לאירוח גמר ליגת האלופות

קומרצבנק ארנה
קומרצבנק ארנה | Bongarts/Bongarts/Getty Images

למרות שליסבון ומינכן כבר הגישו בקשה, ייתכן שהמפעל הבכיר ביבשת יועתק דווקא לקומרצבנק ארנה. וגם: אילו עוד ערים עשויות להצטרף?

(גודל טקסט)

על פי הדיווחים האחרונים, אופ"א צפויה להכריז על חידוש שלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות בשיטת 'פיינל 8' שתוכרע במדינה אחת. ליסבון הייתה זאת שהגישה מועמדות להעביר את המפעל הבכיר ביבשת לפורטוגל, וגם מינכן מעוניינת להעביר את המשחקים לאליאנץ ארנה והיום (חמישי) דווח שעיר נוספת נכנסה לתחרות.

על פי דיווח ב'בילד', גם פרנקפורט רוצה להגיש לאופ"א בקשה לארח את הטורניר המדובר באצטדיון קומרצבנק ארנה וייתכן שתזכה לעדיפות בגלל החידוש המוצלח של הבונדסליגה, וייתכן שעלייתה של ר.ב לייפציג לרבע גמר ליגת האלופות וה-0:3 של באיירן מינכן על צ'לסי במפגש הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, עשוי לתרום להחלטה של ההתאחדות האירופית שאמורה להתקבל ב-17 ביוני.

למרות כל זאת, יש לציין כי גם אם פרנקפורט לבסוף תקבל את האירוח, ייתכן מאוד שלא תעשה זאת לבדה. על פי בדיקה של 'DAZN', ייתכן שגם האצטדיונים של מיינץ והופנהיים ייקחו חלק בטורניר, כדי לאפשר למספר משחקים להתקיים במקביל. אולם בשל העמימות של אופ"א, טרם ברור אם בכלל תאפשר ליותר מעיר אחת לארח את כלל המשחקים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי