אינזאגי: "חצי הגמר זה חלום. הביקורות? יודע מאיפה זה מגיע"

שחזר את ההישג של מוריניו. אינזאגי | רויטרס

מאמן אינטר חגג את הניצחון על בנפיקה ועקץ את המבקרים: "אני יודע מי הם, אני מרוכז בעבודה שלי". לאוטרו מרטינס: "גאה לשרת את המועדון הנפלא הזה. יודעים מה המשמעות של דרבי בחצי הגמר"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

13 שנות בצורת הסתיימו עבור אינטר, שהעפילה אמש (רביעי) לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2021. הקבוצה של אינזאגי אירחה את בנפיקה אחרי ה-0:2 המרשים שלה בליסבון ולמרות ששמטה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 בסופו של דבר, העלייה שלה לא הוטלה אפילו לרגע בספק. ניקולו בארלה כבש שער יפהפה (14), אורסנס איזן (38), אבל לאוטרו מרטינס (65) וחואקין קוראה (78) קבעו 1:3. בנפיקה שיחקה על הכבוד שלה ואנטוניו סילבה (86) צימק שוב, כשעמוק בתוספת הזמן פטאר מוסא קבע 3:3.


זו תהיה הפעם הראשונה שאינטר ומילאן נפגשות בליגת האלופות מאז 2005 וגם הפעם הראשונה בהיסטוריה ששתי היריבות המושבעות ייפגשו חמש פעמים באותה עונה.

רומלו לוקאקו לאוטרו מרטינס אינטר
מילאן מחכה להם בחצי הגמר. שחקני אינטר חוגגים לאחר המשחק | רויטרס

לאוטרו מרטינס, שכבש את השער השני של אינטר ונבחר גם לאיש המשחק, אמר בסיום: "אני גאה לייצג את המועדון הנפלא הזה. אני מקדיש את הניצחון הזה גם לאחי שעבר פציעת ברך קשה".

לאוטרו שבר בצורת ארוכה מאוד, כאשר הוא לא כבש בתשעת המשחקים האחרונים של אינטר באלופות עד המשחק הזה: "יש רגעים בכדורגל ותקופות, לפעמים הכדור לא נכנס".

על המפגש מול מילאן בחצי הגמר: "יהיה משחק מיוחד מאוד. אנחנו יודעים מה זה אומר לשחק בדרבי בחצי גמר ליגת האלופות. אבל עכשיו אנחנו צריכים לחזור לעצמנו גם בליגה עד שנחזור לחשוב על ליגת האלופות".

על האפשרות שיזכה בליגת האלופות וגם במונדיאל באותה שנה: "אני משחק את הספורט הזה כדי לזכות בהכול. אנחנו בחצי הגמר ומטרה אחת הושגה, המועדון הזה ראוי לזה אחרי הרבה שנים".

סימונה אינזאגי מאמן אינטר
שחזר את ההישג של מוריניו. אינזאגי | רויטרס

סימונה אינזאגי, מאמן אינטר שהיה על סף פיטורים בגלל התוצאות המאכזבות בליגה, חגג: "אושר גדול, היינו יותר טובים בשני המשחקים נגד קבוצה אדירה שהפסידה רק שלוש פעמים בשמונה חודשים. בתחילת הקמפיין, להגיע לחצי הגמר היה חלום. נשארנו מאוחדים, האוהדים עזרו לנו המון".

על הביקורת שספג העונה: "זו לא בעיה מבחינתי, אני יודע מאיפה זה בא. אני יודע הכול ויש לי מזל שאני בעבודה הזו הרבה שנים. אני מרוכז בעבודה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי