גווארדיולה על בכר: "התרשמתי ממה שחיפה עשתה נגד פ.ס.ז' אשתקד"

play
ברק בכר | GettyImages, Srdjan Stevanovic
רגע לפני סיטי: בכר, גלזר והכוכב האדום נחלו הפסד ליגה שני העונה 01:58

מאמן מנצ'סטר סיטי התכונן למפגש מול הכוכב האדום בלגרד בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, ונזכר בעונה שעברה: "קבוצתו הייתה אמיצה והעזה, מחר יהיה די דומה". גריליש וקובאצ'יץ' ייעדרו, הולאנד עשוי לקבל מנוחה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ברק בכר לא יכול היה לחשוב על עיתוי גרוע יותר לפגוש את מנצ'סטר סיטי, אבל למזלו עשוי לקבל "הנחות" מפפ גווארדיולה. התכולים יארחו מחר (שלישי, 22:00) את הכוכב האדום בלגרד שמגיעה למשחק כשהיא מצויה במשבר עמוק בזירה המקומית, אבל לסיטי יש דאגות משלה.

קווין דה בראונה שמושבת תקופה ארוכה לא ישחק כמובן, גם ג'ון סטונס לא מיועד לשחק ולפי שעה נאראה שגם ג'ק גריליש ייעדר. מתאו קובאצ'יץ' שהחמיץ את המשחק האחרון בשל פציעה עשוי לחזור לסגל, אבל מי שעשוי לקבל מנוחה הוא ארלינג הולאנד.

המאמן גם נשאל על היריבה וענה: "הכוכב האדום מאוד אגרסיבית. הם לרוב לא שומרים אישית אך לעתים עושים זאת כך שנצטרך להיות מוכנים. הם מהירים במתפרצות, נצטרך לדעת לקרוא אותם". על ברק בכר הוסיף גווארדיולה: "צפיתי בעונה שעברה במכבי חיפה נגד פריז סן ז'רמן. ראיתי קצת ממה שהוא עשה נגד קיליאן אמבפה וליאונל מסי. התרשמנו, הם היו אמיצים והעזו, מחר יהיה די דומה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד | עיבוד תמונה, Srdjan Stevanovic/ Getty images

לפי דיווחים באנגליה, גווארדיולה יעשה רוטציה מול הסרבים על רקע העומס שמצפה לקבוצה בתקופה הקרובה, עם 4 משחקים ב-11 ימים. "בכר חוכך ידיו בהנאה", נכתב בתקשורת הסרבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי