צ'אבי חושף את השיחה שגרמה לפליקס "להתפוצץ": "הוא פשוט נהנה"

play
ז'ואאו פליקס, שחקן ברצלונה חוגג | רויטרס
תיקתקנו, סיכום אירועי היום – 19.9 05:51

ברצלונה מתלהבת מההשתלבות המהירה של הפורטוגלים: "הקליק הכי מהיר שיש". המאמן מרגיש שהקבוצה "בכושר הכי טוב מאז שהגעתי", מחכה להארכת החוזה של דה יונג ומהלל גם את גונדואן: "הוא מתנה מגן עדן"

(גודל טקסט)

ברצלונה שוב נראית מפחידה, מאיימת ודורסנית. זו אמנם רק אנטוורפן, אבל הניצחון המוחץ 0:5 אמש (שלישי) על הקבוצה הבלגית רחוק מלהיראות מקרי. זו הייתה למעשה החמישייה השנייה של בארסה בשלושה ימים, אחרי שבליגה הספרדית היא דרסה 0:5 את בטיס, והקבוצה נראית בכושר פנטסטי.

"אני חושב שאלה שני המשחקים הכי טובים שלנו מאז שאימנתי", הודה אמש צ'אבי בסיום המשחק, "אנחנו כנראה נמצאים בכושר הכי טוב שלנו מאז שאני עומד על הקווים. ההתקפה נראית מצוין, החיבור בין השחקנים מעולה, הכל נראה מצוין. עכשיו צריך לדאוג לשמור על זה".

מעל כולם עמד ז'ואאו פליקס, שנראה כמי שהשתלב בצורה מושלמת בקבוצתו החדשה. הפורטוגלי תמיד נחשב להבטחה גדולה, אבל בקושי הצליח לעמוד בציפיות עד כה בקריירה. בברצלונה – לפחות על פי ההתחלה – נראה שמשהו אצלו השתחרר. "היה לנו משחק פנטסטי. אני מאושר ונהנה, החברים לקבוצה מאוד עוזרים לי. אני כאן כדי לעזור להם, אני בסך הכל רוצה להסב אושר לקבוצה ולאוהדים", אמר פליקס שכיכב עם צמד ובישול, והוכתר לשחקן המצטיין של המשחק.

ז'ואאו פליקס, שחקן ברצלונה חוגג
ז'ואאו פליקס, שחקן ברצלונה חוגג | רויטרס

בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, פליקס כבר עומד על מאזן של שלושה שערים ובישול. אתמול הוא הפך לשחקן הראשון של ברצלונה מאז ליאו מסי שכובש ומבשל ב-20 הדקות הראשונות של משחק בליגת האלופות. "ז'ואאו פשוט נהנה על המגרש. הוא נראה מאושר, ואנחנו שמחים לראות אותו ככה", אמר צ'אבי. "יש לו איכויות טכניות מרשימות, אבל לצד זה יש לו גם את הצניעות והאינטליגנציה כדי להבין מה אנחנו צריכים ממנו". צ'אבי חשף שערך שיחה עם פליקס לפני הופעת הבכורה שלו במועדון, וביקש ממנו לשחק בחופשיות. "אמרתי לו ליהנות, לשחק פשוט. הסברתי לו שאם הוא ישחק בפשטות, הוא יכבוש אצלנו הרבה שערים. זה אכן מה שקורה בינתיים".

גם שחקני ברצלונה רואים את הפוטנציאל האדיר בחיבור עם פליקס. "יש לו כישרון מיוחד והוא מתחיל להראות אותו, נקווה שהוא מסוגל להמשיך בצורה הזאת. אם הוא ימשיך לעבוד באותה צורה, הוא ימשיך לתרום לנו", אמר פרנקי דה יונג, ורוברט לבנדובסקי אמר ש"יש לי חיבור טוב ומהיר עם פליקס. זה הקליק הכי מהיר שיש, לפעמים זה קורה כבר בהתחלה".

צ'אבי הילל גם שחקנים אחרים, ובחר בדה יונג לשחקן המצטיין של המשחק. "הוא בכושר הטוב בקריירה, ואני מצפה להארכת החוזה שלו. הייתי מאריך לו חוזה בעיניים עצומות, בלי לחשוב פעמיים", אמר המאמן, והוסיף בנוגע לאילקאי גונדואן: "הוא מתנה מגן עדן עבורנו. אנחנו מאושרים שהוא איתנו, כי בכל פעם שהכדור נמצא אצלו ברגליים, כולם מסביב נראים טוב יותר. הוא שחקן יוצא דופן, מרהיב לראות את המשחק שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי