פליקס עקץ: "לא התחברתי לרעיונות של סימאונה, חזרתי ליהנות מכדורגל"

אחרי הפתיחה החלומית בברצלונה, אקס אתלטיקו סגר חשבון עם המאמן הקודם: "הייתי צריך ללכת למקום אחר כדי לשחק כדורגל". קאנסלו: "מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הטובה בעולם, אבל כשברצלונה קוראת לך אי אפשר להגיד לא"

(גודל טקסט)

ז'ואאו פליקס לא היה יכול לחלום על פתיחה חלומית יותר לפרק החדש בקריירה שלו. אחרי שעזב את אתלטיקו מדריד וחתם בברצלונה, בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, פליקס כבר עומד על מאזן של שלושה שערים ובישול והרבה בזכותו בארסה הביסה פעמיים 0:5 את בטיס בליגה ואנטוורפן בליגת האלופות.

פליקס זכה לשבחים מכל כיוון, כמו גם חברו לנבחרת פורטוגל שהצטרף איתו ז'ואאו קאנסלו. בריאיון שערך היום (חמישי) הכוכב הפורטוגלי התייחס למעבר שלו לברצלונה וגם מה לא עבד באתלטיקו מדריד. "כשהעונה הקודמת הסתיימה, בארסה נכנסה למו"מ עם אתלטיקו. היו הרבה קשיים, אבל בסופו של דבר העסקה צלחה", סיפר פליקס.

על השאלה מה לא עבד באתלטיקו, אמר: "זה ברור לכולם שלא הצלחתי באתלטיקו. לא הייתי בכושר טוב שם. לא התאקלמתי למועדון ולא לרעיונות של המאמן, למרות שניסיתי כמיטב יכולתי. האמנתי, ועדיין מאמין שברצלונה הוא המועדון המושלם עבורי".

ז'ואאו פליקס, שחקן ברצלונה חוגג
ז'ואאו פליקס, שחקן ברצלונה חוגג | רויטרס

פליקס עקץ את סימאונה המאמן הקודם שלו כשאמר: "הייתי צריך ללכת למקום אחר כדי לשחק כדורגל, הייתי צריך לחזור ליהנות שוב מכדורגל. בכנות? לא ציפיתי לפתוח בברצלונה, אבל דברים הולכים כמו שצריך ואני מקווה שזה יימשך ככה. התגמשתי מאוד בשכר שלי כדי להצטרף לברצלונה, הייתי צריך שינוי".

גם ז'ואאו קאנסלו התייחס למעבר שלו ממנצ'סטר סיטי לברצלונה ואמר: "מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הטובה בעולם, אבל כשברצלונה קוראת לך, אתה חייב ללכת. היו לי את הרגעים הכי טובים בקריירה במנצ'סטר סיטי ואני מודה לכולם שם. פפ, הצוות והשחקנים שהיו טובים מאוד כלפיי".

פליקס, שנרכש בכסף גדול על ידי אתלטיקו מדריד מבנפיקה, רשם 21 הופעות בהרכב של סימאונה בעונה הראשונה, אך מאז דקות המשחק שלו פחתו בהדרגה. בעונת 2020/21 הוא רשם רק 13 הופעות בהרכב ובתשע מהן הוחלף. בעונה שעברה רשם רק 7 הופעות אצל סימאונה לפני שעבר לצ'לסי ולא הצליח לממש את הפוטנציאל האדיר שלו בקבוצות האלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי