"היינו בשיאנו, אבל לא הספיק": סיטי שבורה אחרי ההדחה הדרמטית

פפ הודה ש"שזה כואב מאוד, אבל אין חרטות" וטען כי הולאנד ודה בראונה ביקשו להתחלף. באנגליה ביקרו את החלוץ: "עוד ערב קשה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

דרמת ענק נרשמה אמש (רביעי) ברבע גמר ליגת האלופות, כשריאל מדריד גברה בסופו של דבר 3:4 דרמטי על מנצ'סטר סיטי בדו קרב פנדלים ו-1:1 בתום 120 דקות. לאחר ה-3:3 המשוגע במדריד, הבלאנקוס עלו ליתרון מוקדם מרגלי רודריגו (13) וירדו לבונקר מפואר. אלופת אירופה היוצאת תקפה בחמת, ולבסוף מצאה את הרשת עם קווין דה בראונה (76). אלא שהלאנקוס הצליחו לגרור את המשחק לפנדלים, ושם הגיבור אנדריי לונין עצר בעיטות של ברנרדו סילבה ומתאו קובאצ'יץ', ושלח את אלופת אירופה הביתה מוקדם מהצפוי.

"זה כואב מאוד", הודה פפ גווארדיולה בסיומה. "אנחנו מרגישים רע, אבל עשינו הכל. אין לנו חרטות על מה שעשינו. היינו נהדרים בכל אספקט של המשחק, אבל לצערי זה לא הספיק. לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות אליהן הגענו. כדי לנצח את ריאל מדריד אתה צריך להיות בשיא שלך, ואכן היינו בשיאנו, אבל זה לא הספיק".

על כך שהחליף את קווין דה בראונה וארלינג הולאנד אמר: "הם ביקשו לרדת לספסל, הם לא היו יכולים להמשיך לשחק". על החמצת הפנדל של ברנרדו סילבה אמר: "אפשר לסמוך עליו, הוא רצה לבעוט וזהו".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
יהיה קשה להתאושש מזה. גווארדיולה | אימג'בנק GettyImages, Alex Livesey – Danehouse

רובן דיאס הוסיף: "ניסינו לעשות הכל כדי להימנע פנדלים, זה מה שריאל רצתה, אז זה קשה לעיכול ומתסכל. שלטנו כל המשחק, הגענו להזדמנויות, נלחמנו אבל לא הצלחנו לכבוש. אין לנו הרבה זמן לנוח, זה החלק העמוס של העונה ונצטרך להיות חזקים בראש. אנחנו עדיין בחיים בשני מפעלים חשובים".

באנגליה שוב התאכזבו מארלינג הולאנד, שלטענתם שוב לא הופיע למשחק גדול. "העובדה שלא הצליח לכבוש מול ריאל מדריד בחצי הגמר, והספקות לגבי מידת ההשפעה שלו על הבמות הגדולות ביותר, רק הולכות וגוברות", נכתב ב"סקיי".

"זה היה עוד ערב קשה עבורו", הוסיפו ב-BBC. "הגנת ריאל שוב עצרה אותו. זה לא שהוא לא ניסה, אבל הוא לא מצליח להגיע להזדמנויות להן הוא רגיל כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי