מגישת ליגת האלופות – ודוגמנית לוהטת: הכירו את האישה שמשגעת מדינה שלמה

play
אווה מוראטי | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 21.4 15:33

היא מופיעה בטלוויזה מאז שהייתה בת 18, אוהדת את יובנטוס, משחקת בסרטים וסדרות ושוקלת להפוך גם לזמרת. עם כמעט מיליון עוקבים באינסטגרם ושלל כישרונות, אווה מוראטי נראית בלתי ניתנת לעצירה

(גודל טקסט)

אווה מוראטי בת ה-28 היא מגישת ליגת האלופות באלבניה. מעבר לאהבתה לכדורגל וליכולות ההנחייה המרשימות שלה, היא גם דוגמנית הלבשה תחתונה ושחקנית מצליחה במלדתה.

מוראטי, שדוברת גם איטליקית שוטפת ולמדה משפטים באוניברסטית טירנה, היא כאמור המנחה של ליגת האלופות באלבניה מאז 2017, ומחזיקה בקהל של כמעט מיליון עוקבים באינסטגרם.

את קריירת הטלוויזיה שלה היא החלה כבר בגיל 18, כאשר במקביל השתתפה בסדרה של סרטים וסדרות ואף הנחתה והגישה את טקס מלכת היופי המקומי אי שם ב-2016. בנוסף, היא הצטלמה בהלבשה תחתונה עבור מותגים מוכרים בארץ המגף, ומצליחה לשלב את הכל בצורה מרשימה.

לאחרונה פגשת מוראטי את בלם העבר פאביו קנבארו, ששיחק במשך שנתיים בקבוצה שהיא אוהדת – יובנטוס. הדוגמנית והאיטלקי הצטלמו יחד, בזמן שהאחרון היה אורח הכבוד של ההתאחדות האלבנית.

אם לא די בהיותה מגישה, מנחה, דוגמנית ושחקנית מצליחה, אווה חשפה לאחרונה באינסטגרם כישרון נוסף שלה – שירה. "אולי יום אחד אוציא לאוויר העולם שיר, יש כבר כמה מילים מוכנות", שיתפה את העוקבים שמשתגעים ומצפים בכיליון עיניים לכל פוסט שהיא מעלה לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי