"שיחקנו כמעט מושלם": דורטמונד חגגה – וסימנה את הגיבור שהשתקם

play
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

טרזיץ' הביע שביעות רצון מהניצחון על פריז סן ז'רמן: "זקוקים לתיקו בגומלין, אבל רוצים לנצח". סאנצ'ו זכה למחמאות: "היינו זקוקים לו"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד עשתה אמש (רביעי) צעד חשוב אל עבר גמר ליגת האלופות הראשון שלה מאז 2013 כשניצחה 0:1 את פריז סן ז'רמן במשחק הראשון מבין שניים בשלב חצי הגמר. הצהובים-שחורים היו עדיפים על הצרפתים, נהנו משער נפלא של ניקלאס פולקרוג ויקוו להשלים את המשימה בפריז בשבוע הבא בדרך לגמר באצטידון וומבלי, אותו אצטדיון אליו הגיעו ב-2013 והפסידו לבאיירן מינכן.

מההופעה של הקבוצה הגרמנית בעיקר התלהבו מג'יידון סאנצ'ו. הקיצוני האנגלי סיפק את אחד המשחקים הטובים שלו מאז שהושאל ממנצ'סטר יונייטד כשהשלים 12 פעמים שהוא ניצח במאבקים של אחד על אחד, נגע 11 פעמים ברחבה של פ.ס.ז' ויצר הכי הרבה הזדמנויות במשחק. הדריבלים המדהימים של סאנצ'ו היו הופעה היסטורית במפעל, כשהאחרון לעבור באחד על אחד לפחות 11 פעמים בחצי גמר האלופות היה אחד בשם ליאונל מסי נגד מנצ'סטר יונייטד ב-2008. הפרעוש, אגב, השלים 16 כאלה באותו משחק.

בתקשורת הגרמנית והאנגלית החמיאו לסאנצ'ו וביקרו את אריק טן האח, מאמן יונייטד, שגרם לו לעזוב: "בעוד טן האח רואה את ליגת האלופות דרך הטלוויזיה, האנגלי מככב במפעל הגדול".

אדין טרזיץ', מאמן הקבוצה, היה מרוצה מההופעה של השחקנים שלו: "זה היה ניצחון ראוי עם הופעה טובה של הקבוצה. יכולנו להבקיע עוד שערים, אבל גם פריז הייתה מסוגלת לכך. מבחינתי זאת הסיבה למה התוצאה הזאת סבירה עבורי. צריך להרוויח את המקום בגמר בוומבלי. כל מה שאנחנו זקוקים לו זה תיקו בגומלין, אבל רוצים גם לנצח בשבוע הבא. יש לנו יתרון קטן והזדמנות טובה לעשות את זה".

"המטרה שלנו היתה להעפיל לליגת האלופות", הוסיף המאמן, "זה לא משפר את העונה שלה בליגה, אבל זו כן נחיתה קצת יותר רכה". על ההופעה של סנאצ'ו אמר: "הוא הראה דברים כאלה באימונים, כולנו מכירים את האיכויות שלו. היינו זקוקים למשחק כזה שלו".

סאנצ'ו עצמו הוסיף ואמר: "אני מקווה שזה יימשך כך, הגעתי לכאן בגיל 17 והמועדון הזה נתן לי הזדמנות לשחק. אני מאושר שקיבלו אותי כך. עדיין לא יודע אם אישאר פה, וממוקד רק בהווה".

ג'יידון סאנצ'ו בורוסיה דורטמונד
המצטיין של דורטמונד. סאנצ'ו | אימג'בנק GettyImages

מאטס הומלס סיפר בסיום: "שיחקנו בצורה כמעט מושלמת היום. זאת הייתה הופעה בוגרת מאוד שלנו. זה לא קל להישאר רגוע ולקבל את ההחלטות הנכונות בחצי גמר האלופות, אבל עשינו את זה היטב. כמובן שאנחנו רוצים להגיע לוומבלי, אבל בשלישי בפריז יהיה משחק קשה נוסף. אם אנחנו רוצים להגיע לגמר, חייבים לשמור על זה גם בפריז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי