סטיאווה הביסה 1:7, הנשיא: "ההגרלה נגד מכבי ת"א – מתנה"

play
שחקן סטיאווה בוקרשט, דריוס אולארו | GettyImages, Vasile Mihai-Antonio
תקציר משחק הכנה (מתוקן): מכבי תל אביב – רוך חוז'וב 0:5 02:01

אלופת רומניה לא ריחמה על וירטוס מסן מרינו בסיבוב הראשון. ג'יג'י בקאלי: "מאמין בקבוצה, אלוהים יעזור לנו לעלות שלב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סטיאווה בוקרשט הביסה הערב (שלישי) 1:7 בחוץ את וירטוס מסן מרינו והיא כצפוי תהיה יריבת מכבי תל אביב בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת רומניה תשלים את המלאכה בשבוע הבא ותגיע מלאת מוטיבציה למשחקים נגד האלופה הישראלית ב-23 וב-31 ביולי.

דניס אולארו ששב לאחרונה מיורו 2024 שם הופיע במדי נבחרת רומניה, כבש שלושער (6 בפנדל, 11, 37) ובישל שער אחד – והוביל את הדרך לניצחון הקליל. דניאל פופה הוסיף צמד (22, 27) ודויד מיקולסקו הבקיע שניים משלו (70, 73).

עוד לפני המשחק, בסטיאווה בוקרשט שידרו אופטימיות לקראת המפגש הכפול עם מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות. אופטימיות כל כך גדולה עד שהבעלים האקסצנטרי ג'יג'י בקאלי מצהיר שההגרלה היא "מתנה מאלוהים".

בקאלי שכל פיפס שלו מסוקר בהרחבה בתקשורת הרומנית, אמר היום: "תנו לי להגיד לכם משהו: אלוהים נתן לי את השחקנים בסגל שלנו והוא גם נתן לי את ההגרלה נגד מכבי תל אביב. והוא יעזור לנו לעלות שלב. אמרתי בעבר ואומר זאת שוב: אני מאמין בקבוצה שלנו, למרות שאני עדיין לא יודע בדיוק כמה היא שווה".

שחקן סטיאווה בוקרשט, דריוס אולארו
שלושער ובישול. אולארו | אימג'בנק GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

המנכ"ל מיחאי סטויקה התבטא בעצמו בנוגע לאלופה הישראלית: "יש להם שחקנים טובים. רביבו, תורג'מן, זהבי, פרץ, ביטון… זהבי כבר בן 37, אבל הוא טוב בכל מה שהוא עושה והוא כבש גם במדי הנבחרת. יש את מילסון – הוא לא רוצה להיות שם – אבל מכבי לא נתנה לו ללכת. וצריך לזכור שזו קבוצה שמשלמת משכורות של מיליונים".

סטויקה הוסיף: "אם נעבור את מכבי, ניקח את המקום שלה כקבוצה מדורגת וזה מאוד חשוב. קיוויתי שהמאמן החדש שלהם ישנה שיטה וישחק במערך של שלושה בלמים, אבל ממה שהבנתי הוא לא עשה שינוי. זו קבוצה עם איכות, אבל אני חושב שמבחינה פיזית נגיע יותר מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי