1:11 בסיכום המשחקים: מכבי ת"א תפגוש את סטיאווה בוקרשט

play
שחקן סטיאווה בוקרשט, דריוס אולארו | GettyImages, Vasile Mihai-Antonio
תקציר משחק הכנה (מתוקן): מכבי תל אביב – רוך חוז'וב 0:5 02:01

אחרי ה-1:7 בסן מרינו, אלופת רומניה ניצחה 0:4 בגומלין ובשבוע הבא תארח את החבורה של לאזטיץ' בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. הגומלין יתקיים בהונגריה ב-31.7

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סטיאווה בוקרשט היא יריבתה של מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות שני של ליגת האלופות. אלופת רומניה לא התקשתה לנצח בצמד המפגשים את וירטוס מסן מרינו ואחרי 1:7 במשחק החוץ בשבוע שעבר, הערב (שלישי) היא ניצחה בגומלין 0:4 והבטיחה רשמית את העפלתה.

המשחקים עם החבורה של ז'ארקו לאזטיץ' ייערכו ב-23 ביולי (יום שלישי הבא) והגומלין ב-31 ביולי בבודפשט, בירת הונגריה, באצטדיון בוז'יק ארנה – המגרש בו תארח מכבי תל אביב לפחות ביום רביעי בעוד כשבועיים. יש לציין שלפי הודעת מכבי תל אביב, בקרוב יתפרסמו הפרטים בנוגע למכירת הכרטיסים לשני המשחקים.

הכירו את סטיאווה בוקרשט, יריבת מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות

שחקני סטיאווה בוקרשט חוגגים
בשבוע הבא: מכבי תל אביב | אימג'בנק GettyImages

לאור ה-1:7 הקליל בשבוע שעבר, המאמן הקפריסאי איליאס חרלאמבוס ניצל את מפגש הגומלין כדי לחלק את הדקות בין שחקניו, שלפני שלושה ימים מעדו במחזור הפתיחה בליגה הרומנית כשסיימו ב-1:1 ביתי מול אוניברסיטטה קלוז'. עם זאת, סטיאווה שוב החלה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון 0:3 תוך 36 דקות הודות לשערים של אלכסנדרו בלוטה (20) ומלקום אדיומה (28 ו-36) ובמחצית השנייה דויד מיקולסקו (72), שכבש צמד בשבוע שעבר בסן מרינו, קבע 0:4 בסיום.

עוד לפני מכבי תל אביב, כבר ביום שישי תשחק סטיאווה מול אוניראה סלובוציה במסגרת המחזור השני בליגה הרומנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי