נאתכו ופרטיזן הובסו 6:2, שלושער לדז'קו בבכורה של מוריניו

דינמו קייב לא ריחמה על הקשר (30 דקות) במוקדמות ליגת האלופות, 3:4 לפנרבחצ'ה אצל לוגאנו. ספרטה פראג התקרבה להיות יריבת מכבי תל אביב או סטיאווה, 0:5 לפרנצווארוש ללא אבו פאני החולה

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד כנראה לא יהיו גם הפעם בליגת האלופות, אחרי תבוסה 6:2 הערב (שלישי) בלובלין מול דינמו קייב בסיבוב המוקדמות השני. האוקראינים, שנאלצים שוב לארח בפולין, לא התרגשו מפנדל של סלדאניה בדקה ה-22 והפכו עוד במחצית הראשונה עם שערי בזק של מיקולה שפרנקו (40), וולודימיר בראז'קו (43) ואולכסנדר קראבייב (45+1). ולדיסלב קבאייב הגדיל בדקה ה-55 ובחלוף חמש דקות נאתכו נכנס כחלק מחילוף משולש. סלאדניה השלים צמד וצימק (66), אבל דניס פופוב נעץ את החמישי (83) ואולכסנדר פיחליונוק חתם בתוספת הזמן.

אגב, האוקראינים לא לחצו ידיים לפני המשחק לשחקני פרטיזן, כפי שהבטיח מאמנם אתמול במסיבת העיתונאים, וזאת עקב העובדה כי סגנית אלופת סרביה קיימה בתחילת החודש משחקי ידידות במוסקבה מול דינמו, צסק"א ולוקומוטיב כהכנה להתמודדות הזו.

ספרטה פראג, שיכולה להיות היריבה הבאה של מכבי תל אביב אם תעבור את סטיאווה, עשתה את שלה עם 0:2 באירלנד על שמרוק רוברס. החלוץ הסרבי וליקו בירמנצ'ביץ', שכבש 16 שערי ליגה ובישל עוד 11 בדרך לזכייה באליפות צ'כיה, ניצל סדרת טעויות בהגנה והרשית בדקה ה-38. יאן קוכטה בישל את השני למגן תומאש וייסנר בדקה ה-65.

אדין דז'קו סידר לז'וזה מוריניו ניצחון בבכורה הרשמית והוביל את פנרבחצ'ה ל-3:4 על לוגאנו עם שלושער במשחק החוץ שנערך בתון. איימן אל וואפי הפתיע בדקה הרביעית, אבל החלוץ הבוסני בן ה-38 השווה בפנדל בתוספת הזמן של המחצית, השלים מהפך מיד לאחר ההפסקה וחגג את השלישי בדקה ה-67, שלוש דקות אחרי שוויון של אוראן ביסלימי. פרדי קאדיולו, מגן נבחרת טורקיה שהרשים ביורו, נכנס כמחליף בדקה ה-69 וירה את הרביעי חמש דקות לאחר מכן. מילטון ולנסואלה צימק בדקה הרביעית של תוספת הזמן.

פרנצווארוש לא התקשתה גם ללא מוחמד אבו פאני החולה והביסה 0:5 בבית את TNS, אלופת ויילס. אדאמה טראורה כיכב עם שלושער עבור ההונגרים, בעוד מרקיניוס בישל לו את הראשון והכין גם לכריסטופר זקריאסן הנורבגי, לפני שהבקיע בעצמו מהנקודה הלבנה.

משחקים נוספים

בודו גלימט (נורבגיה) – RFS ריגה (לטביה) 0:4

פוניבז' (ליטא) – יגיילוניה ביאליסטוק (פולין) 4:0

לינקולן רד אימפס (גיברלטר) – קרבאח (אזרבייג'אן) 2:0

אפואל ניקוסיה (קפריסין) – פטרוקוב (מולדובה) 0:1

מאלמו (שבדיה) – קלאקסוויק (איי פארו) 1:4

UE סנטה קולומה (אנדורה) – מיטיולן (דנמרק) 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי