גלזר לקראת פתיחת האלופות: "היתרון הכי גדול שלנו – הקהל"

שוער הכוכב האדום מקווה להצעיד את קבוצתו לניצחון ראשון מאז אוקטובר 2019 בשלב הבתים: "בנפיקה מצוינת, אבל אני אופטימי". לברקוזן תתארח אצל פיינורד (חמישי, 19:45)

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של ליגת האלופות יימשך מחר (חמישי) עם שני משחקים מוקדמים: עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד ינסו להפתיע את בנפיקה, בעוד באייר לברקוזן תתארח אצל פיינורד.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד
"הג'וקר" של הכוכב האדום בלגרד. גלזר | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic

הכוכב האדום בלגרד – בנפיקה (חמישי, 22:00)

אשתקד סיפק עומרי גלזר מספר הופעות נהדרות בשלב הבתים של ליגת האלופות – כאלה ששמו אותו על הכוונת של לא מעט קבוצות ביבשת. כעת הוא יקווה שוב לספק את הסחורה, וחשוב מכך: לסייע לכוכב האדום להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות מאז אוקטובר 2019. הפורטוגלים פייבוריטים כמובן, אף שהרכש המסקרן רנאטו סאנצ'ס עדיין לא כשיר. "אנחנו מצפים לקרנבל ביציעים", אמר גלזר לקראת ההתמודדות. "אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום אבל יש לנו ציפיות גבוהות. אין ספק שבנפיקה קבוצה מצוינת, אבל אני יודע איך היריבות מרגישות כשהן משחקות במרקאנה ושומעות את הקהל שלנו. זה היתרון הכי גדול שלנו. אנחנו אופטימיים ורוצים לפתוח ברגל ימין".

שחקני באייר לברקוזן חוגגים
שחקני באייר לברקוזן חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Ronny Hartmann

פיינורד – באייר לברקוזן (חמישי, 22:00)

אי שם, בעונת 1987/88, פיינורד ובאייר לברקוזן שיחקו אחת נגד השנייה בשמינית גמר גביע אופ"א ומאז לא נפגשו. הגרמנים ניצחו אז 2:3 בסיכום המשחקים והמשיכו עד הנפת הגביע – התואר הראשון בתולדות המועדון. מאז עבר הרבה זמן, אבל אלופת גרמניה שוב פייבוריטית, בטח לאור העובדה שהיא מעולם לא הפסידה ליריבה הולנדית (3 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו). צ'אבי אלונסו יגיע לבכורה שלו כמאמן בליגת האלופות, עם סגל מלא. בפיינורד קלווין סטנגס פצוע וייעדר תקופה ממושכת, אבל ההולנדים מקווים שהאווירה הלוהטת בדה קאופ תיתן להם דחיפה משמעותית.

ליגת האלופות תתחדש ב-1 באוקטובר, ובמוקד תארח ארסנל את פריז סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי