מאמן דינמו זאגרב פוטר אחרי ה-9:2 ואמר: "הקבוצה מעל הכל"

ג'אקירוביץ' שילם את מחיר ההפסד המשפיל לבאיירן מינכן והמעידות בפתיחת העונה בקרואטיה: "היו לנו הרבה הישגים ואף פעם לא נכנענו. לכל דבר יש סוף"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן מחצה השבוע 2:9 היסטורי את דינמו זאגרב בליגת האלופות וראשי אלופת קרואטיה הגיבו במהרה להפסד המביך מבחינתם כשהודיעו על פיטוריו של המאמן סרגיי ג'אקירוביץ'.

ג'אקירוביץ' מונה למאמן דינמו זאגרב בקיץ 2023 אחרי שאימן בין היתר את מאריבור, ז'רינסקי מוסטר ורייקה וזכה איתה בדאבל. עם זאת, התשיעייה המשפילה, שהגיעה אחרי הפסד ליריבה הגדולה היידוק ספליט בליגה ותיקו מול רייקה, הובילו להחלטה לפטרו.

סרגיי ג'אקירוביץ', מאמן דינמו זאגרב
"לכל דבר יש סוף". ג'אקירוביץ' במינכן | אימג'בנק GettyImages

בהודעת פרידה שפרסם, כתב ג'אקירוביץ': "כמו שאתם כבר יודעים, אני יותר לא המאמן של דינמו זאגרב. קיבלתי הזדמנות להוביל את הקבוצה מהעיר שחייתי בה שנים וזה היה נהדר. הרגשנו את האהבה מהרגע הראשון ואני והצוות שלי עשינו הכל למען הצלחת הקבוצה, זכינו בדאבל וחווינו רגעים בלתי נשכחים. בכדורגל, כמו בחיים, לכל דבר יש סוף ואנחנו מסיימים פרק נפלא. הגענו ביחד להישגים מצוינים והיו לנו ניצחונות, אבל הכי חשוב זה שהלכנו אחרי המוטו 'לא להיכנע' עד הרגע האחרון. דינמו זאגרב מעל הכל!", חתם ג'אקירוביץ'.

עוד באותו נושא: דינמו זאגרב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי