עומרי גלזר: "עשיתי הכל כדי לחזור מהר, עבדתי כמו משוגע"

השוער שחזר אחרי שלושה חודשים, נשאל על הכדור החופשי שספג בהפסד הכוכב האדום 2:1 לבנפיקה: "ראיתי אותו מאוחר מדי, לפעמים סופגים ממצבים שאולי אפשר היה להציל. מרגיש כאן בבית"

(גודל טקסט)

עומרי גלזר נפצע בחודש יוני והחמיץ את כל ההכנה לעונה ואת משחקיה הראשונים של הכוכב האדום בלגרד, אבל בסוף השבוע כבר עמד בין הקורות בניצחון הליגה הסרבית 0:2 על נפרדאק ואמש (חמישי) היה בשער במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. לצערו, זה הסתיים בהפסד 2:1 לבנפיקה.

בעונה שעברה גלזר במחזור הראשון שבר את שיא ההצלות עם 13 כאלה בהפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי, אבל הפעם, במשחק בית, בנפיקה החזקה עלתה ליתרון מהיר משער של קרם אטטורקוגלו הטורקי בדקה התשיעית ואורקון קוקצ'ו, טורקי נוסף, הכניע אותו בחלוף 20 דקות בכדור חופשי יפהפה – אליו הישראלי כלל לא הגיב, אלא נותר על הקו וראה את הכדור טס לחיבורים. פליסיו מילסון שעלה מהספסל רק צימק לקראת הסיום, אבל הכוכב כאמור נכנעה 2:1.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד
שנתיים אחרי הגביע בישראל, יש לו גביע בסרביה. עומרי גלזר | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic

בסיום המשחק גלזר ניגש לעמדת הריאיונות וכשנשאל על התחושות השיב: "אני מעט מאוכזב. אני חושב שכולנו בקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים, חושבים שלא התחלנו טוב. ספגנו שני שערים מטעויות שלנו, זה לא שבנפיקה עשתה משהו מיוחד. אחרי ה-2:0 התחלנו לשלוט ולהאמין בעצמנו, יצרנו מצבים טובים – גם אם לא הרבה – ובסוף הבקענו. לא היה חסר הרבה שנשיג נקודה".

עוד אמר הישראלי: "מאוד רצינו לקחת נקודות במשחק הראשון ואני חושב שהראינו היום שאנחנו יכולים להתחרות עם הקבוצות בליגת האלופות ושאנחנו שייכים לרמה הזו. פגשנו את אחת הקבוצות הכי חזקות באירופה ואנחנו נשאב ביטחון וכוח מהמשחק הזה. אנחנו עם הפנים קדימה".

על פתיחת המשחק הרעה הוסיף: "היו לנו טעויות בהנעת הכדור והתקשינו מול המתפרצות – בסופו של דבר ספגנו ממתפרצת וממצב נייח. איבדנו כדורים באיזורים מסוכנים, אבל זה קורה, זה חלק מהכדורגל. לא רצינו רק להישאר מאחור, אז ניסינו לשחק והיו לנו טעויות שהובילו למצבים של בנפיקה. כמו שאמרתי, הראינו אופי והאמנו בעצמנו אחרי הפתיחה וזה דברים מעודדים שיעזרו לנו בהמשך".

מילסון, הכוכב האדום, חוגג עם שריף אנדאי
מילסון, הכוכב האדום, חוגג עם שריף אנדאי | רויטרס

לסיום נשאל על כך שלא זז בכדור החופשי ולא שמר על הפינה: "אני לא אוהב לנתח דברים כל כך מהר כי עדיין לא צפיתי בזה בעצמי, אבל זה היה כדור חופשי מצוין. ראיתי אותו מאוחר מדי ולא הספקתי להגיב, אבל נלמד גם מזה. לפעמים יש משחקים שאתה מגיע לכל כדור ולפעמים אתה סופג מכדור שאולי יכולת להציל, זה חלק מהכדורגל. הייתי פצוע שלושה חודשים וזה רק המשחק השני שלי, עשיתי הכל כדי לחזור כמה שיותר מהר ודחפתי את עצמי, עבדתי קשה בפגרת הנבחרות. עבדתי כמו משוגע כל יום כדי לחזור.

"הגיעו שחקנים חדשים וזו לא אותה קבוצה ששיחקה בליגת האלופות בעונה שעברה, דברים לוקחים זמן וצריכים להתאזר בסבלנות. זו העונה השנייה שלי פה ואני מאוד שמח כאן ומרגיש בבית. לקח לי זמן להתאקלם בעונה שעברה והשנה אני מאמין שנוכל לעשות תוצאות טובות. המשחק הבא הוא דרבי נגד פרטיזן וזה תמיד מיוחד, משחק כנראה חשוב יותר מזה שהיה לנו היום", אמר לסיכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי