זלצבורג וגלוך שוב הושפלו, ברסט נשארה מושלמת עם 0:4

play
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג | GettyImages
תיקתקנו, 1.10 – סיכום אירועי היום בספורט 06:08

עוד מפלה לאוסטרים, הפעם במשחק בית: קרן של הישראלי שהשלים 90 דקות הובילה לשער שנפסל ב-VAR, לאחר מכן סימה (24 ו-71), קמארה (66) ופריירה לאז' (75) סידרו לצרפתים ניצחון אדיר נוסף בעונתם הראשונה במפעל. במקביל: 1:1 בין שטוטגרט לספראה פראג

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם עוד הפסד משפיל של זלצבורג, שהפעם ספגה בביתה 4:0 מברסט הצרפתית – ששומרת על מאזן מושלם בהופעתה הראשונה אי פעם במפעל. במשחק הנוסף נפרדו שטוטגרט וספרטה פראג ב-1:1 בגרמניה.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג
גלוך עוד "בישל" בפתיחה, אבל הוא וחבריו שוב הושפלו | אימג'בנק GettyImages

ר.ב. זלצבורג – ברסט 4:0

במחזור הפתיחה הובסה סגנית אלופת אוסטריה בצ'כיה, כאשר נקלעה לפיגור בפראג כבר בדקה השנייה ובמשחק נפל מבחינתה חטפה 3:0 מספרטה. מיד לאחר מכן אכזבה זלצבורג גם בתיקו המאופס במסגרת הליגה בטירול ובשבוע האחרון התאוששה במעט עם ניצחונות בגביע ובליגה על אוסטריה וינה הודות לצמד של אוסקר גלוך, אבל היום הישראלי לא יכול היה להושיע וזלצבורג חטפה מהלומה נוספת, הפעם 4:0 מברסט הצרפתית. הקבוצה שהפסידה בכל שלושת משחקי החוץ שקיימה העונה ושבמשחקה הראשון אי פעם בליגת האלופות ניצחה בביתה 1:2 את שטורם גראץ, תשוב מאוסטריה עם 0:4 מהדהד והיסטורי מבחינתה. זלצבורג עוד חגגה בדקה ה-11 אחרי שקרן של גלוך הובילה לשער, אבל שופטי המסך זיהו נבדל והשער נפסל, דקות לאחר מכן הישראלי ספג כרטיס צהוב ובסופו של דבר האורחת עלתה ליתרון במתפרצת קטלנית. במחצית השנייה זלצבורג התפרקה לחלוטין ונותרה עם אפס נקודות במאזנה, בעוד ברסט כאמור עם 6 מ-6.

דקה 11: גלוך הרים קרן שבתום ערבובייה הסתיימה בשער של באידו, אבל שופטי המסך זיהו עמדת נבדל והשער נפסל.

דקה 19: גלוך ספג כרטיס צהוב.

דקה 24: גול! 0:1 לברסט. אז'ורק חטף כדור להגנת זלצבורג ומיד מצא במסירה גאונית עם החיצון את עבדאללה סימה, שהבקיע מחזור שני ברציפות.

דקה 66: גול! 0:2 לברסט שמתקרבת לשמירה על מאזן מושלם. מורגאלה לא הצליח להרחיק כדור, קמארה אמר תודה וממרכז הרחבה בעט פנימה.

דקה 71: גול! 0:3 לברסט! בלאסוויץ' הדף למרכז הרחבה, סימה גלגל את הכדור החוזר פנימה.

דקה 76: גול! 0:4 לברסט! באלדה עם בישול נוסף, הפעם לפריירה לאג' שממרכז הרחבה מצא את הרשת גם כן.

שחקני ברסט חוגגים
סימה הבקיע שער שני בליגת האלופות במתפרצת יפהפייה | אימג'בנק GettyImages
שערו של קאן קאירינן שחקן ספרטה פראג
כדור חופשי מושלם. שערו של קאירינן | אימג'בנק GettyImages

שטוטגרט – ספרטה פראג 1:1

המבחן הראשון של אחת ההפתעות הגדולות בגרמניה בעונה שעברה הסתיים בהפסד מכובד 3:1 לריאל מדריד, כשגם יכולת מצוינת של שטוטגרט לא הספיקה מול אלופת אירופה. מאז היא הספיקה להביס 1:5 את סגנית אלופת אירופה, בורוסיה דורטמונד, ולמעוד ב-2:2 עם וולפסבורג. היום היא עלתה ליתרון בזק מול הצ'כים המפתיעים מנגיחה של אנזו מיו, אבל כדור בדקה ה-32 חופשי פנטסטי של קאן קאירינן, כזה שלא הותיר סיכוי לאלכנסדר נובל בשער המארחת, למעשה קבע חלוקת נקודות. האורחים מצ'כיה עם ארבע נקודות אחרי שבמחזור הראשון הביסו 0:3 את זלצבורג.

דקה 7: גול! 0:1 לשטוטגרט. מיטלשטאדט הרים משמאל, מיו עלה גבוה ונגח לפינה את שער היתרון.

דקה 32: גול! ספרטה פראג חזרה למשחק בכדור חופשי מושלם של קאירינן, שבעט לקורה ופנימה – לנובל לא היה שום סיכוי להגיע לכדור.

משחקי יום רביעי בליגת האלופות

שחטאר דונייצק – אטאלנטה (19:45) ג'ירונה – פיינורד (19:45) בנפיקה – אתלטיקו מדריד (22:00) ליברפול – בולוניה (22:00) ר.ב. לייפציג – יובנטוס (22:00) ליל – ריאל מדריד (22:00) שטורם גראץ – קלאב ברוז' (22:00) אסטון וילה – באיירן מינכן (22:00) דינמו זאגרב – מונאקו (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי