ליברפול נותרה מושלמת, גלוך וזלצבורג שוב הפסידו

play
שחקני ליברפול חוגגים עם דרווין נונייס | GettyImages
ניימאר עלה להופעת בכורה אחרי כשנה, 4:5 משוגע לאל הילאל על אל עין 04:08

נונייס (27) עשה את ההבדל בגרמניה ב-0:1 על ר.ב. לייפציג, 69 דקות לקשר הישראלי וקבוצתו שנכנעו 2:0 לדינמו זאגרב. 0:5 לסיטי על ספרטה פראג

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת האלופות הגיע לסיומו הערב (רביעי) ובמקביל לניצחון הגדול של ברצלונה על באיירן מינכן, ליברפול נותרה מושלמת עם ניצחון על לייפציג. אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג שוב הפסידו, מנצ'סטר סיטי הביסה את ספרטה פראג ואתלטיקו מדריד מעדה בבית.

דרווין נונייס ליברפול כובש מול ר.ב. לייפציג
יתרון אדום בגרמניה. נונייס כובש | אימג'בנק GettyImages

ר.ב. לייפציג – ליברפול 1:0

ספק אם ארנה סלוט דמיין שהמשחקים הראשונים שלו בליברפול יעברו בצורה כזאת חלקה. המאמן ההולנדי שהחליף הקיץ את יורגן קלופ הפסיד רק פעם אחת העונה בפרמיירליג, וניצח בכל שאר המשחקים. גם בליגת האלופות שמר על מאזן מושלם כשקבוצתו רשמה ניצחון שלישי ברציפות במפעל ונצמדה לאסטון וילה בפסגה. דרווין נונייס שהחליף את דיוגו ז'וטה הפצוע כבש את שער הניצחון בדקה ה-27, וחגג עם חבריו רגע לפני המפגש המסקרן עם ארסנל ביום ראשון הקרוב.

דקה 27: גול! 0:1 לליברפול! הרמה מצד שמאל מצאה את הראש של מוחמד סלאח, המצרי הוריד עם הראש לדרווין נונייס שמקרוב דחק את שער היתרון.

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג לצד יוסיפ מיסיץ' דינמו זאגרב
ייצאו מהמשבר נגד דינמו זאגרב? גלוך במדי זלצבורג | אימג'בנק GettyImages

זלצבורג – דינמו זאגרב 2:0

העונה המסויטת של אוסקר גלוך וחבריו פשוט לא מפסיקה, ונראה שימיו של פפ ליינדרס על הקווים במועדון ספורים. סגנית האלופה האוסטרית רשמה הפסד שלישי ברציפות במפעל, כשהיא שוב לא כבשה, ומול עוד יריבה נוחה יותר על הנייר בדמותה של אלופת קרואטיה. הקשר הישראלי פתח בהרכב ורשם 69 דקות פושרות למדי, כשבדקה ה-49 הגיע היתרון של האורחת עם שער של סנדרו קולנוביץ' בסיומה של התקפה קבוצתית יפה. אלכסנדר שלאגר ראה אדום ישיר, ולקראת הסיום ברונו פטקוביץ' הכפיל בדקה ה-84 כדי להעניק לזאגרב ניצחון בכורה העונה באלופות.

דקה 49: גול! 0:1 לזאגרב! הקבוצה של אוסקר גלוך שוב הסתבכה, אחרי שהתקפה קבוצתית נהדרת של האורחת הסתיימה בבעיטה של סנדרו קולנוביץ' מתוך הרחבה לרשת.

דקה 66: כרטיס אדום! אלכסנדר שלאגר הכשיל בכניסה אגרסיבית את קולנוביץ' והורחק באדום ישיר.

דקה 84: גול! 0:2 לזאגרב! עוד התקפה יפה של האורחת עברה דרך האגף, כשהפעם מסירת רוחב אל ברונו פטקוביץ' הסתיימה בבעיטה של החלוץ הוותיק לפינה הרחוקה מקצה הרחבה.

סנדרו קולנוביץ' דינמו זאגרב
סיים התקפה קבוצתית יפה. קולנוביץ' | אימג'בנק GettyImages
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ארלינג הולאנד
בהילוך ראשון. סיטי חוגגת | GettyImages
פיל פודן מנצ'סטר סיטי
ביצוע מדויק. פודן | אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר סיטי – ספרטה פראג 0:5

ספרטה פראג הגיעה לביתה של אלופת הפרמיירליג אחרי שהשיגה ניצחון ותיקו בשני המחזורים הראשונים העונה בליגת האלופות, וחלמה לצאת עם נקודה מדהימה, אבל כמו קבוצות רבות, הובסה על ידי ארלינג הולאנד וחבריו. הראשון הגיע כבר בדקה השלישית כשפיל פודן כבש שער יתרון יפה. הולאנד הכפיל בביצוע אקרובטי מרהיב בדקה ה-58, ג'ון סטונס הצטרף לחגיגה כעבור שבע דקות עם נגיחה והנורבגי הגיע ל-44 כיבושים ב-42 הופעות באלופות עם השני שלו הערב בדקה ה-68. מתאוש נונש הוסיף את החמישי בדקה ה-88 מהנקודה הלבנה, וסיטי התברגה בצמרת הטבלה עם ניצחון שני ברציפות, כשהיא עדיין לא ספגה העונה בליגת האלופות.

דקה 3: גול! 0:1 לסיטי! פיל פודן בפעולה יפה שלח כדור מצד שמאל לפינה הרחוקה וחגג את שער היתרון של האלופה האנגלית.

דקה 58: גול! 0:2 לסיטי! הרמה של סאביניו מצאה את ארלינג הולאנד שהתעופף ועם העקב כבש שער אקרובטי.

דקה 65: גול! 0:3 לסיטי! הרמה מצד שמאל הגיעה לג'ון סטונס שנגח בקשתיות והמשיך את החגיגה של התכולים.

דקה 68: גול! 0:4 לסיטי! הולאנד השלים צמד בסיומה של התקפה קבוצתית מושלמת שהתחילה מריקו לואיס והסתיימה בשער של הנורבגי.

דקה 88: גול! 0:5 לסיטי! מתאוש נונש קיבל הזדמנות לכבוש מהנקודה הלבנה, וגם ניצל אותה היטב עם החמישי של אלופת אירופה.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי
ביצוע מרהיב של הנורבגי. הולאנד | אימג'בנק GettyImages
דוידה פראטזי אינטר
שוב ישמרו על שער נקי? פראטזי | אימג'בנק GettyImages

יאנג בויז – אינטר 1:0

אלופת איטליה שוב שמרה על רשת נקייה וחיברה ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות, אבל הפעם זה הלך קשה הרבה יותר. צמד המחליפים, פדריקו דימרקו ומרכוס תוראם, היו אחראים על שער הניצחון עמוק בתוספת הזמן (90+3), כאשר המגן האיטלקי במסירת רוחב מצא את החלוץ הצרפתי, שמקרוב דחק את השער הקריטי של הנראזורי. יאנג בויז עדיין ללא ניצחון או שער בקמפיין הנוכחי עם הפסד שלישי ברציפות.

דקה 90+3: גול! 0:1 לאינטר! מסירת רוחב של פדריקו דימרקו שקיבל כדור עם העקב הגיעה למרכוס תוראם, והחלוץ הצרפתי דחק מקרוב את היתרון המאוחר של אלופת איטליה.

שחקני ליל חוגגים עם ג'ונתן דייויד
הישג ענק לליל. ג'ונתן דייויד | אימג'בנק GettyImages
חוליאן אלברס חוגג עם אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד
פתיחה נהדרת לקולצ'ונרוס. אלברס וגריזמן | אימג'בנק GettyImages

אתלטיקו מדריד – ליל 3:1

הניצחון על ר.ב. לייפציג בפתיחת הקמפיין נשכח מזמן עבור שחקניו של צ'ולו סימאונה, שרשמו הפסד שני ברציפות, ולא פחות משפיל מה-4:0 לבנפיקה. חוליאן אלברס אמנם העניק יתרון מוקדם לאתלטיקו בדקה השמינית אחרי שגיאה בהגנת ליל, אבל אדון ז'גרובה כבש שער יוצא מן הכלל בדקה ה-61 והחזיר את הקבוצה הצרפתית למשחק. 13 דקות חלפו, וג'ונתן דייויד כבש מחזור שני ברציפות מול קבוצה ממדריד, אחרי שניצח את ריאל, כששוב הבקיע מהנקודה הלבנה. החלוץ הקנדי השלים צמד בדקה ה-89 ופתח את האות לחגיגות של ליל שטיפסה למקום ה-15 עם ניצחון שני ברציפות ויוקרתי במיוחד.

דקה 8: גול! 0:1 לאתלטיקו! מסירה רעה מאוד אחורה של הגנת ליל סידרה לחוליאן אלברס שער יתרון נוח עבור הקולצ'ונרוס.

דקה 61: גול! ליל השוותה ל-1:1! אדון ז'גרובה שיגר כדור אדיר מחוץ לקצה הימני של רחבת אתלטיקו, שעלה מעל יאן אובלק ומצא את הרשת.

דקה 74: גול! 1:2 לליל! הצרפתים השלימו מהפך, כאשר ג'ונתן דייויד כבש משחק שני ברציפות בפנדל מול קבוצה ממדריד, אחרי שעשה זאת מול ריאל במחזור הקודם, והעביר את היתרון לליל.

דקה 89: גול! 1:3 לליל! דייויד השלים צמד אחרי בלאגן ברחבה של אתלטיקו, וניצל מעט עזרה משחקני ההגנה של הקולצ'ונרוס בדרך לשני שלו והשלישי של קבוצתו.

ג'ונתן דייויד ליל
שוב כבש מול קבוצה ממדריד. דייויד | אימג'בנק GettyImages

משחק נוסף:

בנפיקה – פיינורד 3:1 לבנפיקה: כרם אקטורקוגלו (67). לפיינורד: איאסה אואדה (12), גרנוט טראונר (57), אנטוני מילמבו (90+2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי