בידוד לשחקני ריאל או גומלין בפורטוגל: האפשרויות לשמינית הגמר

סרחיו ראמוס, קווין דה בריינה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

לאור העלייה בתחלואה בספרד, ראש ממשלת בריטניה הכריז כי כל השבים מספרד יצטרכו להיכנס להסגר. עדיין לא ברור האם החוק יחול גם על הבלאנקוס. באופ"א עוקבים מקרוב. נזכיר כי ליסבון תארח את טורניר שמונה האחרונות

(גודל טקסט)

באנגליה וגם בספרד כבר סופרים את הדקות לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות כאשר ביום שישי בשבוע הבא (השבעה באוגוסט) תארח מנצ'סטר סיטי את ריאל מדריד באיתיחאד אחרי שניצחה 1:2 בסנטיאגו ברנבאו. פפ גווארדיולה חולם להפוך עונה קשה לעונה מצוינת ורוצה לזכות בתואר לראשונה מאז 2011, בעוד זינדין זידאן שזכה באליפות ספרד – טרם הודח בנוק אאוט כמאמן הבלאנקוס. אולם, בכלי התקשורת דווח כי יש סימן שאלה גדול סביב המשחק.

בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה, הודיע כי כל מי שחוזר למדינה מספרד – יהיה מחוייב בבידוד של שבועיים לאור העלייה בתחלואה (900 חולים ביממה האחרונה בספרד). "ההחלטה מכניסה את ריאל מדריד לכוננות", נכתב ב"מארקה". טרם צוין האם ההחלטה תשפיע רק על תיירים או שמדובר בהנחייה גורפת. אופ"א תעקוב ותהיה קשובה להתפתחות האירועים. ההחלטה תהיה בידי ממשלת בריטניה בלבד

נזכיר כי באופ"א שקלו לקיים כבר את ארבעת משחקי שמינית הגמר הנותרים בליסבון שבפורטוגל, במגרש נייטראלי כמובן, אך הוחלט לאור ההתמודדות הדי מוצלחת של חלק ממדינות אירופה – לשמור על הספורטיביות ויתרון הביתיות המינימלית – כלומר שרק טורניר שמונה האחרונות ישוחק בפורטוגל.

גבריאל ז'סוס, קארים בנזמה
גבריאל ז'סוס, קארים בנזמה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

בינתיים ב"סאן" הבריטי העריכו כי הממשלה תשמור על כלל חריג בכל הקשור לאירועי הספורט הגדולים במדינה ושחקני הבלאנקוס יוכלו להתארח כרגיל מבלי צורך בסגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי