"אמבפה אמר לי משהו, אני משוכנע שהוא ישחק נגד אטאלנטה"

ארסן ונגר, שמשמש כפרשן בשנתיים האחרונות, חשף ששוחח עם כוכב פריז סן ז'רמן שנמצא בספק לרבע גמר ליגת האלופות וגם סיפר מי הן הפייבוריטיות שלו לזכות במפעל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ארסן ונג'ר, מי שאימן את ארסנל מעל 20 שנה ובשנתיים האחרונות משמש כפרשן, סיפר לא פעם על יחסיו עם קיליאן אמבפה, הכוכב הצעיר של אלופת העולם צרפת וכמובן של פריז סן ז'רמן. אמש (שני) הוא גם רמז לכך שאנחנו בהחלט עשויים לראות את החלוץ משחק בשבוע הבא ברבע גמר ליגת האלופות, למרות הפגיעה שספג בגמר הגביע הצרפתי.

ביום רביעי הבא (12.8) תפגוש פריז סן ז'רמן את אטאלנטה ברבע גמר המפעל היוקרתי, משחק שכמובן ייערך בפורטוגל כחלק מה"פיינל 8", אך קיים ספק גדול אם אמבפה יוכל ליטול בו חלק כתוצאה מהפגיעה בקרסול במשחק נגד סנט אטיין לפני כעשרה ימים.

אלא שוונגר, בשיחה עם תחנת הרדיו "אירופה 1", טען אחרת: "ראיתי מה קרה לו ואני חושב שהוא יוכל לחזור לשחק תוך שלושה שבועות (מרגע הפציעה). הוא אמר לי משהו על זה", רמז המנג'ר, "אני יודע איך נראים הספורטאים הטובים בעולם כשהם פצועים ואני משוכנע שאמבפה ישחק נגד אטאלנטה".

קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

ונגר גם נשאל על יכולתה של פריז סן ז'רמן, שבשני משחקי גביע – לאחר חודשים ארוכים של פגרה מבחינתה מכיוון שהליגה הצרפתית לא חודשה מאז מגפת קורונה – כבשה שער אחד בלבד: "הודות לניימאר ואמבפה זו קבוצה עם יכולת יוצאת דופן. הם קצת פחות חזקים, זו גם קבוצה פחות טובה מלפני שלוש או ארבע שנים, אבל עדיין היא בין שלוש הקבוצות הטובות באירופה. מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' מבחינתי הן הפייבוריטיות לזכות, אבל הכל יכול לקרות כשאתה פוגש קבוצות כמו אטאלנטה או אתלטיקו מדריד".

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Boris Streubel/Getty Images for Laureus

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי